• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinote kodėl klasikinių japoniškų automobilių yra tiek mažai? Nes dauguma surūdijo. Juokas, juokais, tačiau kada paskutinį kartą gatvėje matėte pirmuosius „Honda Accord“ ar „Toyota Corolla“ modelius? Labai, labai seniai.
Vis dėlto, tokiose šalyse kaip JAV, kuri daugelį metų palaikė glaudžius ryšius su Japonijos automobilių industrija, senų ir puikiai išlaikytų japoniškų oldtimer'ių netrūksta.
Vienas iš įdomesnių pavyzdžių galėtų būti štai ši - 1979 metais pagaminta „Toyota Corolla“. Kompaktiškas, daugeliui nelabai įdomus sedanas Amerikoje ne vieną dešimtmetį atlikdavo darbinio arklio vaidmenį. Tačiau pakliuvęs į keletos entuziastų rankas, nušvito naujomis spalvomis.
Iš pirmo žvilgsnio, ši „Corolla“ mažai kuo skiriasi nuo kitų, puikiai restauruotų egzempliorių. Tačiau pažvelgus į galinę mašinos dalį, išvysite plačias „Slick“ tipo padangas, o atidarius kapotą išvysite ne „Mazda 13B“ rotorinį variklį, kuriam kompaniją palaiko „Garrett GT45“ turbina.
Geriausia yra tai, jog ši „Corolla“ galėtų tapti vienu geriausiu sleeperiu visame pasaulyje. Užtektų atsikratyti plačių galinių padangų, na, o 485 arklio galios savo darbą atliks sustojus prie šviesoforo.

GALERIJA


Ar žinote kodėl klasikinių japoniškų automobilių yra tiek mažai? Nes dauguma surūdijo. Juokas, juokais, tačiau kada paskutinį kartą gatvėje matėte pirmuosius „Honda Accord“ ar „Toyota Corolla“ modelius? Labai, labai seniai.
Vis dėlto, tokiose šalyse kaip JAV, kuri daugelį metų palaikė glaudžius ryšius su Japonijos automobilių industrija, senų ir puikiai išlaikytų japoniškų oldtimer'ių netrūksta.
Vienas iš įdomesnių pavyzdžių galėtų būti štai ši - 1979 metais pagaminta „Toyota Corolla“. Kompaktiškas, daugeliui nelabai įdomus sedanas Amerikoje ne vieną dešimtmetį atlikdavo darbinio arklio vaidmenį. Tačiau pakliuvęs į keletos entuziastų rankas, nušvito naujomis spalvomis.
Iš pirmo žvilgsnio, ši „Corolla“ mažai kuo skiriasi nuo kitų, puikiai restauruotų egzempliorių. Tačiau pažvelgus į galinę mašinos dalį, išvysite plačias „Slick“ tipo padangas, o atidarius kapotą išvysite ne „Mazda 13B“ rotorinį variklį, kuriam kompaniją palaiko „Garrett GT45“ turbina.
Geriausia yra tai, jog ši „Corolla“ galėtų tapti vienu geriausiu sleeperiu visame pasaulyje. Užtektų atsikratyti plačių galinių padangų, na, o 485 arklio galios savo darbą atliks sustojus prie šviesoforo.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų