• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dėl bilietų  į Lietuvoje vyksiantį Europos vyrų krepšinio čempionatą aistros netyla nuo pat prekybos jais pradžios. Neseniai į naujienų portalo „Balsas.lt“ redakciją kreipėsi krepšinio sirgalius Tomas, kuris liko nusivylęs vieno prekybos tinklo organizuota akcija.

REKLAMA
REKLAMA

„Kaip ir nemaža dalis krepšinio gerbėjų, tapau „fan klubo“ nariu ir tik prasidėjus prekybai bandžiau įsigyti bilietus į Lietuvos rinktinės rungtynes Panevėžyje. Aišku nepavyko... Esu iš Klaipėdos, tad tikėjausi, kad pavyks ir likus visai nedaug laiko iki pirmenybių pradžios nusipirkti bilietus į mūsų mieste kol kas didelio susidomėjimo nesulaukusių rinktinių rungtynes ir taip bus galimybė naujojoje Arenoje pamatyti Europos krepšinio čempionato kovas. Tačiau ir šios viltys buvo bemaž išgaravusios, kai visai neseniai pasirodė informacija, kai pardavime nebėra bilietų į rungtynes Klaipėdoje. Kilo klausimas, kaip tai gali būti, juk visi reiškia nepasitenkinimą tokia grupe Klaipėdoje ir niekas neskubėjo pirkti bilietų... Tačiau greitai išlindo yla iš maišo. Įvairiomis akcijomis krepšinio gerbėjus pradžiugino „Švyturys“, „Statoil“ ir galų gale „Iki“, siūlydami galimybę įsigyti bilietus į rungtynes“, – laiške redakcijai rašė skaitytojas.

REKLAMA

Skaitytoją šiek tiek nuvylė prekybos centro suteikta galimybė su 50 proc. nuolaidą įsigyti bilietus: „Vakar, ketvirtadienį, sukaupus reikiamų taškų kieki IKI premija kortelėje vis tik nusprendėme įsigyti 3 bilietus į Klaipėdoje vykstančias rungtynes (na vis geriau mokėti už bilietą po 69,5 nei jų kaina buvo iš pradžių). Pasirinkome dieną, kai žais Rusija su Slovėnija. IKI kasininkė atspausdino tris čekius su unikaliais kodais, kuriuos reikia prisijungus per IKI sistemą suvesti ir bus galima atsispausdinti bilietus. Tačiau suvedus tuos kodus ištiko šokas, visi trys bilietai buvo skirtingose eilėse. Teko pradėti ieškoti išeities, kaip gauti bilietus šalia, pasirodo tai neįmanoma.“

REKLAMA
REKLAMA

Skaitytojo teigimu, nuėjus į tą pačia IKI kur buvo pirkti bilietai, kasininkės nieko padėti negalėjo, buvo prašoma pakviesti administraciją, tačiau niekas nepasirodė. „Paskambinus į „Tiketą“, ten taip pat negalėjo niekas padėti, neva jie tik atidavė tam tikrą kiekį bilietų IKI ir jie jau skirsto bilietus kaip nori. Paskambinus į IKI, pastarieji pradėjo dėstyti Akcijos taisyklės, kuriose yra punktas: Konkrečią vietą bilietų pirkimo momentu parenka automatinė sistema. Taip išeina reikia nuspėti, kad perkant du ir daugiau bilietų jie bus išmėtyti bet kaip“, – teigė skaitytojas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

UAB „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis, paprašytas pakomentuoti situaciją sakė: „Tiketa“ tik suteikia galimybę žmonėms patekti į renginį, yra tarpininkė, o už bilietų pasiskirstymą įvairioms akcijoms atsako UAB „Palink“. Naujienų portalui „Balsas.lt“ susisiekus su minėta įmone, kuri valdo prekybos tinklą IKI.

Prekybos tinklo IKI atstovas spaudai Valdas Lopeta, komentuodamas situaciją, sakė: „Situacija dėl bilietų mums yra žinoma, šiuo metu tobuliname sistemą ir artimiausiu metu problema bus išspręsta. Su pirkėjais, kurie jau įsigijo kelis bilietus ir nori, kad vietos būtų greta, šį klausimą išspręsime individualiai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų