• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne paslaptis, kad prekių išdėstymas didžiųjų prekybos tinklų parduotuvėse yra neatsitiktinis, bet stengiamasi, kad eidamas ieškoti būtiniausių produktų pirkėjas praeitų pro gausybę kitų prekių. Yra ir daugiau prekybos triukų, kurie patikliems pirkėjams padeda daugiau išleisti parduotuvėje. Nemažai pirkėjų dėmesio sulaukia įvairios akcijos prekybos centruose, kuomet siūloma įsigyti prekes pigiau, bet tai džiugina ne visus.

REKLAMA
REKLAMA

Dvigubai brangesnė „akcijinė“ dešra

Neseniai į naujienų portalą kreipėsi skaitytojas Irmantas, kuris teigė, kad prekybos centrai akcijų metu elgiasi nesąžiningai ir į akcijinių produktų vietą padeda prekes, kurioms nėra taikoma akcijinė kaina, bet patiklūs pirkėjai tai suvokia tik stovėdami prie kasos.

REKLAMA

Savo laiške skaitytojas rašė: „IKI“ parduotuvėse gali būti duotas nurodymas apgaudinėti žmones. Ir tai gali būti toleruojama parduotuvių vadovų: jei akcijinės prekės nelieka, į jos vietą padedami kiti panašūs produktai, tik jie gerokai brangesni. Tai vyksta nuolatos. Žmogui prie kasos pasakoma, kad „mes nieko nežinome, o jūs atidžiau žiūrėkite, kokią prekę pasiėmėte“. Prekę grąžinti tampa sudėtinga, nes „viskas įmušta“, raktas nuo kasos yra kitur, o už jūsų didelė eilė. Šiandien taip nusipirkau „Tarybinę kumpinę virtą dešrą“. Ji buvo padėta skyrelyje prie etiketės „Virta kumpinė dešra“, kurios kaina su nuolaida 3.99 Lt, kai tuo tarpu „Tarybinės kumpinės dešros“ kaina virš 9 litų Tokie prekių pakeitimai parduotuvei garbės nedaro“, – laiške rašė pasipiktinęs skaitytojas.

REKLAMA
REKLAMA

Dešra (nuotr. Balsas.lt)Dešra (nuotr. Balsas.lt)

Dešra (nuotr. Gamintojo)Dešra (nuotr. Gamintojo)

Prekybos tinklo atstovas: niekuomet to nedarėme, nedarome ir nedarysime

Prekybos tinklo „IKI“ atstovas spaudai Valdas Lopeta skaitytojo pateiktus pastebėjimus komentavo taip: „Prekybos tinklas neapgaudinėja savo pirkėjų nei laikydamas prekes ne joms skirtoje vietoje, nei kokiu nors kitu būdu. Niekuomet to nedarėme, nedarome ir nedarysime, todėl bet kokius kaltinimus griežtai atmetame. Kiek leidžia situacija, parduotuvėse akcijų prekes išskiriame, sudedame jas atskirose lentynose. Jeigu akcijos produktas yra greta kitų įprastų prekių, tokiu atveju prie kainos aiškiai nurodome, kad ji yra sumažinta. Kiekviena lentynoje esanti prekė turi būti padėta jai skirtoje vietoje, prie nurodytos kainos – tai griežta prekybos tinklo taisyklė.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apie prekių buvimo vietos pakeitimą „IKI“ prekybos tinklo atstovas sakė: „Tiesa, kartais pirkėjai patys paima tam tikras prekes ir padeda jas ne į tą pačią vietą, todėl parduotuvės personalas nuolat tikrina lentynas, kad prekės būtų sudėtos tvarkingai.“

REKLAMA

Apie pirkėjo išsakytą pastabą, kad kartais sunku būna grąžinti per klaidą paimtą prekę, V. Lopeta sakė: „Jei pirkėjas įsigijo ne tą prekę, kuri buvo nurodyta kainos etiketėje, rekomenduojame jam kreiptis į parduotuvės administraciją ir susitarti dėl nuostolių atlyginimo.“

Dėkojame skaitytojui už naujieną. Savo naujienas kviečiame siųsti balsas.lt redakcijai.

Taip pat skaitykite:

„Neskanūs“ prekybos centrų triukai

7 paslaptys, kurių pardavėjai jums niekada neatskleistų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų