„Į Laros Fabian koncertą, vykusį Kaune, draugai gimtadienio proga padovanojo labai brangų bilietą, pačiame salės priekyje. Tačiau mano, kaip ir dar apie dešimties žmonių bilietai, buvo parduoti ne tik mums, bet ir kitiems žmonėms. Koncertui prasidėjus ir Fabian uždainavus garsųjį savo hitą „Je T‘aime“, per nepatenkintų žmonių šūksnius ir kumščiavimus, taip tokia ta lietuviška koncertų publika, net nemačiau atlikėjos scenoje. Priėjusi prie mūsų arenos savanorė niekuo nepadėjo, pasakiusi, kad čia bilietų platinimo tinklo „Bilietų pasaulis“ klaida ir paliko mane bei kitus nepatenkintus klausytojus. Man vos pavyko sulaikyti ašaras, mano sektoriuje vietų nebuvo, pasitraukiau į patį arenos galą ir suradusi laisvesnę vietelę, vakaru bandžiau mėgautis iš ten“.
Susisiekus su įmonės „Bilietų pasaulis“ atstovais, gavome jų komentarą apie susiklosčiusią nemalonią situaciją.
Inga Petravičiūtė, UAB „Bilietų Pasaulis“ direktorė: „Šį trečiadienį, spalio 15 d., Kauno „Žalgirio“ arenoje įvyko populiarios belgų atlikėjos Laros Fabian koncertas, į kurį bilietus pradėjome pardavinėti beveik prieš metus.
Labai apgailestaujame, kad keliems klientams teko susidurti su situacija, kuomet ta pati sėdima vieta buvo parduota dviem koncerto lankytojams. Susidariusią situaciją sprendėme nedelsdami ir kiek įmanoma klientų naudai – jiems buvo pasiūlytos brangesnės arba tokios pačios vertės sėdimos vietos.
Išsiaiškinome, jog tokių bilietų, kurie buvo parduoti du kartus buvo vos keli ir taip atsitiko dėl apmaudžios žmogiškosios klaidos, atliekant ir atšaukiant rezervacijas. Tai pirmas toks atvejis koncerno istorijoje.
Dar kartelį atsiprašome už kilusius nesklandumus ir labai tikimės, kad tai nesugadino nuotaikos lankytojams mėgautis Laros Fabian koncertu. Papildomai norėtume klientus, kuriems teko koncerto metu persėsti į kitą vietą, pakviesti į valstybinio dainų ir šokių ansamblio “Lietuva” ypatingą sezono premjerą – Giedriaus Kuprevičiaus ir Kazio Sajos miuziklą, todėl kviečiame juos susisiekti su mumis e. paštu [email protected].
Bilietų platinimą tobuliname nuolat – per paskutinius metus į tarptautinę sistemą investavome daugiau kaip 2,5 mln. litų, kad bilietų įsigijimas internetu lankytojams būtų kuo patogesnis, paprastesnis ir sistema be trikdžių bei užlaikymų sugebėtų veikti net tuomet, kai vienu metu bilietą įsigyja kelios dešimtys tūkstančių klientų.
Antradienį nesusipratimas kilo dėl žmogiškosios klaidos, atliekant ir atšaukiant rezervacijas. Nedelsdami ėmėmės veiksmų, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų“.