Preliminariais TNS LT duomenimis, sekmadienį nuo 19.30 val. rodyta premjera buvo žiūrimiausia tarp finansiškai aktyvios 15-49 metų amžiaus auditorijos žiūrovų: TV3 projektą stebėjo net 32,1 proc., o artimiausio konkurento programą – tik 20,5 proc.
„X Faktorius“ ypatingai sudomino jauniausius šalies žiūrovus – TV3 pritraukė net keturgubai daugiau 4-14 metų amžiaus auditorijos, nei artimiausio konkurento programa (43,0 proc. prieš 9,8 proc.)
Tyrimų duomenys rodo, kad TV3 projektas prie ekranų suburia visus šeimos narius. „X Faktorių“ stebėjo 33,1 proc. 4-50 metų amžiaus žiūrovų, o apie meilę muzikai kalbantį šou – tik 18,7 proc.
Taigi, šių dienų žiūrovą labiausiai domina muzikinių talentų įvairovė, dalyviai, mėginantys įrodyti, kad turi ne tik gerą balsą, bet ir išskirtinę charizmą, vidinį „x faktorių“ bei stipriausių šalyje muzikos žvaigždžių, teisėjų ketverto – J. Arlauskaitės-Jazzu, M. Mikutavičiaus, S. Prūsaičio ir S. Urbonavičiaus-Samo – vertinimai.