Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nieko naujo marytės žemėje...Kaip ,,reikėjo",taip teismas ir nusprendė,nes pagal tokią logiką kaimo žmogus turėtų mokėti nuo ūkio ploto ir panašiai.Visi prekybos centrai nešiukšlina ,,plotu",o žmonės tik taip ir daro.Labai gerai,kad neatšaukė su sveika logika nieko bendrom neturinčio įstatymo...Lai mus ir toliau tvatina tol,kol mes tylėsime ir klusniai atsuksime savo sėdynes ne tik tvatinimui,bet ir spardymui..MOLIAI BUVOME IR ESAME...Visa mūsų drąsa-klavišų daužymas...Gal kas nors prieštarauja..?Parašykit...
as manau tai nesamone. Keturiu kamb. bute gali gyvent vienas asmuo o vieno kamb. net 5 ar daugiau... Ir ta senute tures moket daugiau nes pas ja kvadraturos daugiau ?
Ką daryti, kas gali žmones apsaugoti nuo diskriminacijos?
Manyčiau REIKĖTŲ KREIPTIS Į DUOTOJE APYLINKĖJE RINKTUS SAVIVALDYBIŲ TARYBŲ NARIUS IR SEIMO NARIUS, TAIP PAT YRA LYGIŲ TEISIŲ KONTROLIERIUS, KURIS TURĖTŲ ĮVERTINTŲ SAVIVALDYBIŲ TARYBŲ PRIIMTUS SPRENDIMUS, KURIE DISKRIMINUOJA VIENIŠUS ŽMONES.
Dėl šios problemos reikėtų taip pat kreiptis į nevyriausybines organizacijas (profsąjungas, pensininkų asociacijas...).
Gal dar kas nors ką nors kas nors dar sugalvos. Siūlyčiau pasidalinti mintimis ir nelaukti kol kas nor jumis pasirūpins, nes tik rašyti, kad skriaudžia yra, kaip matote, per mažai, reikia daryti tam tikrus žingsnius ir kovoti už savo teises.
Manyčiau REIKĖTŲ KREIPTIS Į DUOTOJE APYLINKĖJE RINKTUS SAVIVALDYBIŲ TARYBŲ NARIUS IR SEIMO NARIUS, TAIP PAT YRA LYGIŲ TEISIŲ KONTROLIERIUS, KURIS TURĖTŲ ĮVERTINTŲ SAVIVALDYBIŲ TARYBŲ PRIIMTUS SPRENDIMUS, KURIE DISKRIMINUOJA VIENIŠUS ŽMONES.
Dėl šios problemos reikėtų taip pat kreiptis į nevyriausybines organizacijas (profsąjungas, pensininkų asociacijas...).
Gal dar kas nors ką nors kas nors dar sugalvos. Siūlyčiau pasidalinti mintimis ir nelaukti kol kas nor jumis pasirūpins, nes tik rašyti, kad skriaudžia yra, kaip matote, per mažai, reikia daryti tam tikrus žingsnius ir kovoti už savo teises.
Taip Javol kelia teisingai klausimą dėl paslaugų teikėjų.
Anksčiau šias paslaugas teikdavo savivaldybės įmonės, iš kurių savivaldybė galėdavo pareikalauti tiek finansinių ataskaitų, tiek ir darbo kokybės.
Tačiau siekiant pasipinigauti savivaldybės baigia išparduoti turimas įmones, kurios teikia gyventojams būtinas paslaugas. Tokiu būdu savivaldybėms lieka tik įsipareigojimas sumokėti toms įmonėms, o kaip tos paslaugos suteikiamos savivaldybės jau nedomina. Palaipsniui savivaldybės praranda savo funkcijas ir tampa rajono Finansų ministerija, skirstanti pinigus. Tai kam tokios savivaldybės reikalingos? Jos be jokios atsakomybės švaisto pinigus, gal būt asmeniškai savivaldybių aukšti valdininkai ir turi iš to naudos, ne s nedauk kas žino kokie ryšiai sieja juos su privatizuotų įmonių savininkais.
Būtų įdomu palyginti kiek savivaldybės išleisdavo lėšų šiukšlių išvežimo įmonėms, kai jos priklausė savivaldybėms ir kiek, kai jos buvo privatizuotos. Taip pat įdomu būtų paralelei palyginti kiek gyventojai mokėjo iki įmonės privatizavimo ir po privatizavimo; Kokie buvo nustatyti tų įmonių vadovų atlyginimai iki ir po privatizavimo.
Jeigu jau savivaldybės atidavė šių paslaugų teikimą į privačias rankas, tai tada turėtų skatinti naujų įmonių atsiradimą ir šių paslaugų teikimas tuirėtų būti perduodamas ne viso miesto (ypač Klaipėdoje, Kaune, Vilniuje), o mikrorajonais.
Anksčiau šias paslaugas teikdavo savivaldybės įmonės, iš kurių savivaldybė galėdavo pareikalauti tiek finansinių ataskaitų, tiek ir darbo kokybės.
Tačiau siekiant pasipinigauti savivaldybės baigia išparduoti turimas įmones, kurios teikia gyventojams būtinas paslaugas. Tokiu būdu savivaldybėms lieka tik įsipareigojimas sumokėti toms įmonėms, o kaip tos paslaugos suteikiamos savivaldybės jau nedomina. Palaipsniui savivaldybės praranda savo funkcijas ir tampa rajono Finansų ministerija, skirstanti pinigus. Tai kam tokios savivaldybės reikalingos? Jos be jokios atsakomybės švaisto pinigus, gal būt asmeniškai savivaldybių aukšti valdininkai ir turi iš to naudos, ne s nedauk kas žino kokie ryšiai sieja juos su privatizuotų įmonių savininkais.
Būtų įdomu palyginti kiek savivaldybės išleisdavo lėšų šiukšlių išvežimo įmonėms, kai jos priklausė savivaldybėms ir kiek, kai jos buvo privatizuotos. Taip pat įdomu būtų paralelei palyginti kiek gyventojai mokėjo iki įmonės privatizavimo ir po privatizavimo; Kokie buvo nustatyti tų įmonių vadovų atlyginimai iki ir po privatizavimo.
Jeigu jau savivaldybės atidavė šių paslaugų teikimą į privačias rankas, tai tada turėtų skatinti naujų įmonių atsiradimą ir šių paslaugų teikimas tuirėtų būti perduodamas ne viso miesto (ypač Klaipėdoje, Kaune, Vilniuje), o mikrorajonais.
Nežinoma dėl ko bylinėtasi ar dėl teisės aktų pažeidimų ar dėl vienišų žmonių diskriminacijos.
Perskaičius straipsnį, galima sakyti, kad VIENIŠI ŽMONĖS BYLĄ PRALAIMĖJO, nes mokesčių skaičiavimas, kai žmogus moka ne už už suteiktas paslaugas, bet už plotą yra, net nepaslėpta, VIENIŠŲ ŽMONIŲ DISKRIMINACIJA.
SAVIVALDYBĖS TARYBA PRIIMDAMA TOKIUS SPRENDIMUS REMIA DIDESNES ŠEIMAS VIENIŠŲJŲ GYVENTOJŲ SĄSKAITA.
Priimtas Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo sprendimas galės būti taikomas tik privatiems namams.
Sunku įsivaizduoti, kaip šitą LVA teismo sprendimą galima bus pritaikyti daugiaukščių namų gyventojams.
Perskaičius straipsnį, galima sakyti, kad VIENIŠI ŽMONĖS BYLĄ PRALAIMĖJO, nes mokesčių skaičiavimas, kai žmogus moka ne už už suteiktas paslaugas, bet už plotą yra, net nepaslėpta, VIENIŠŲ ŽMONIŲ DISKRIMINACIJA.
SAVIVALDYBĖS TARYBA PRIIMDAMA TOKIUS SPRENDIMUS REMIA DIDESNES ŠEIMAS VIENIŠŲJŲ GYVENTOJŲ SĄSKAITA.
Priimtas Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo sprendimas galės būti taikomas tik privatiems namams.
Sunku įsivaizduoti, kaip šitą LVA teismo sprendimą galima bus pritaikyti daugiaukščių namų gyventojams.
Prašome nebūti abejingais ir prieštarauti raštu planuojamos Baltarusijos AE projekto įgyvendinimui, pateikti pastabas Aplinkos ministerijai iki nurodyto termino pabaigos.
Visuomenė motyvuotus pasiūlymus ir komentarus dėl šios elektrinės poveikio aplinkai vertinimo dokumentų gali teikti raštu Aplinkos ministerijos Taršos prevencijos departamento Poveikio aplinkai vertinimo skyriui(A. Jakšto g. 4/9, LT-01105 Vilnius) iki KOVO 31 DIENOS. Lietuvos pozicija bus formuojama, remiantis visuomenės, mokslininkų ir specialistų pasiūlymais.
Kviečiame visus aktyviai pasirašyti po el.peticija ,,NE - Baltarusijos AE statybai Vilniaus pašonėje'' (nukopijuokite pavadinimą ir rasite per google paiešką) ir apie peticiją informuoti savo artimuosius ir pažįstamus ir paraginti juos pasirašyti.
Visuomenė motyvuotus pasiūlymus ir komentarus dėl šios elektrinės poveikio aplinkai vertinimo dokumentų gali teikti raštu Aplinkos ministerijos Taršos prevencijos departamento Poveikio aplinkai vertinimo skyriui(A. Jakšto g. 4/9, LT-01105 Vilnius) iki KOVO 31 DIENOS. Lietuvos pozicija bus formuojama, remiantis visuomenės, mokslininkų ir specialistų pasiūlymais.
Kviečiame visus aktyviai pasirašyti po el.peticija ,,NE - Baltarusijos AE statybai Vilniaus pašonėje'' (nukopijuokite pavadinimą ir rasite per google paiešką) ir apie peticiją informuoti savo artimuosius ir pažįstamus ir paraginti juos pasirašyti.
Šiukšlių mokestį reikia rinkti nuo visų gyventojų, tame tarpe ir nuo šunų.
chebrules is savi valdybes pagimdytas KRAC tipine pinigu skalbykla,neatliekanti jokios darbines veklos,tarpininkas,tipo LATGA.Kokios ju "paslaugu" sanaudos neskelbiama,finansine ataskaita uzslaptinta,neviesinama,kiek moka tikriems paslaugos vykdytojams,siuksliu surinkejams ir ju vezejams?Koks kiekis buvo priduotas is iukslyna,kiek sudaro sumine,pinigine israiska,kiek nureketuota[surinkta] IS VISO Litu?Juk net siuksliu konteinerius uz musu pinigus nupirko,ar kam dar perka?Kodel nesutvarkytos,nenustatytos vietos,privaziavimai prie siuksliu konteneriu,nors savi valdybes chebra gavo is ES pinigus tam reikalui?Kodel miestas nepadalytas kvartalais,neskelbiami konkursai pagal kvartalus siuksliu isvezimui?Kodel,kodel,kodel...????
viskas bus kaip anksčiau, nes taip patogu
super, per nagus užtvota
REKLAMA
REKLAMA
Šiukšlių rinkliava pagal būsto plotą - įstatymų pažeidimas