Atrodė, kad naujoji bagažinės durų atidarymo sistema labiausiai patiks futbolininkams, tačiau sparčiai didėjančios „Ford Kuga“ su šia sistema pardavimo apimtys įrodo, kad situacija, kai du didelius pirkinių krepšius mėginantis sutramdyti vairuotojas rankomis dar bando atidaryti bagažinę, yra tipiška ir labai nemaloni. Naujosios „Kuga“ savininkai apie tai nebent prisimins. Pernai pasirodęs naujos kartos miesto visureigis tapo pirmuoju savo klasėje turinčiu „Hands Free Tailgate“ sistemą – norint atidaryti bagažinės duris užtenka koja grakščiai pamojuoti po galiniu buferiu. 2013 metais „Kuga“ modifikaciją su HFT sistema pasirinko 35 700 arba 48 proc. pirkėjų. Būtų pernelyg drąsu daryti rimtas išvadas apie atskirų šalių vartotojų pirkimo įpročius ar komforto poreikį, tačiau Nyderlandai yra aiškus lyderis renkantis „pagalbą kojomis“ – čia HFT sistemą užsakė net 94 proc. „Kuga“ pirkėjų. Didžiosiose Europos rinkose pirmavo Italija – 60 proc., Vokietijoje HFT rinkosi 57 proc.
Lietuvoje, kaip informavo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė, HFT sistemą pernai užsakė beveik 56 proc. naujos kartos „Ford Kuga“ pirkėjų. „Klientai, išbandę šią funkciją prieš užsakydami automobilį, neturi abejonių dėl jos reikalingumo ir naudos. Patogumo suvokimas jau perkeltas į kitą lygmenį ir yra labai vertinamas“, – akcentavo M. Makauskaitė.
„Tikriausiai kiekvienas iš mūsų yra patyręs tą patį jausmą, kai stovint su pirkinių krepšiais prie automobilio norisi turėti stebuklingą lazdelę, kuri atidarytų bagažinės duris. HFT siūlo sprendimą, kuris šią problemą sėkmingai išsprendžia ir mūsų kasdienį gyvenimą daro šiek tiek patogesniu“, - pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.
Technologijos pagrindas – du jutikliai, įtaisyti po galiniu buferiu. Jie reaguoja į kojos mostus, primenančius spyrį. Tokiu būdu sistema yra apsaugota nuo aktyvavimo kitokio tipo judesiais – pavyzdžiui, po buferiu prabėgantis katinas sistemos neaktyvuos.