„Dabartinė jaunuolių karta visuomet siekia išreikšti save ir pabrėžti tą savitumą, stilių, gyvenimo tempą. Norime suteikti jiems progą parodyti pasauliui tai, kas jiems labiausiai patinka ir, žinoma, išvysti talentus“, - sako „adidas Group“ pardavimų vadovė Lietuvai Gintarė Aleknienė. Pasak jos, ši kampanija skirta įkvėpti saviraiškai, todėl „adidas“ kviečia jaunus žmones pasidalinti savo kūryba, originalumu ir parodyti, ką tai reiškia kiekvieno iš jų gyvenimuose.
„Tai nėra talentų atranka ar konkursas. Žinome, kad Lietuvoje ir visame pasaulyje gausu jaunų žmonių, kurie tiesiog yra originalūs – ką ir kur jie bedarytų, todėl būtų klaida sprausti dalyvius į kažkokius rėmus. Jiems reikia tiesiog susiburti, užsiregistruoti ir parodyti, kas jie yra, kam ištikimi, ir kokias vertybes atstovauja kaip komanda“, - sako ZIP FM laidos „SiSi“ narė Simona , viena iš „all originals represent“ ambasadorių Lietuvoje.
Užregistruoti savo komandą gali visi norintys 15-27 metų jaunuoliai. Specialioje interneto svetainėje „all originals represent“ kiekviena iš komandų turi pateikti savo prisistatymą iš nuotraukų, vaizdo klipą arba žodžiu sudėtą savąją mantrą. Pasibaigus registracijai, kiekvienos šalies gyventojai nuo rugsėjo 24 d. galės balsuoti už originaliausią komandą. Daugiausiai balsų surinkusios komandos lauks nauja neįprasta patirtis – apie juos bus kuriamas trumpas filmas. Originaliausia „all originals represent“ komanda iš Lietuvos pretenduos tapti pasaulinio projekto nugalėtoja.
2012 metų „adidas is all in“ kampanija rugpjūčio 1-ąją jau startavo JAV ir su trenksmu keliauja aplink žemės rutulį. Specialiai jai žymios režisierės Melina Matsoukas sukurtas vaizdo klipas „all originals represent“ buvo filmuojamas Niujorke, Tokijuje, Čikagoje, Paryžiuje ir Rio de Žaneire, o atlikėja Nicki Minaj specialiai jam sukūrė dainą „Masquerade“.
„all originals represent“ komandoje privalo būti mažiausiai 2 žmonės. Registruoti savo komandas galima iki rugsėjo 23 interneto svetainėje http://www.adidas.com/represent/.