Kaip ir kiekviena klasikinio automobilio restauracija, taip ir šis projektas prasidėjo nuo elementarios kėbulo restauracijos. Senų žaizdų šalinimas, smėliavimas, gruntavimas. Na, patys suprantate, bet tai buvo tik mažytis žingsnis į priekį, nes sutvarkius „Ford Mustang“ kėbulą atėjo metas susitelkti į automobilio širdį – 5 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų.
Kaip ir minėjome anksčiau, priekyje tūnančiam 8 cilindrų varikliui kompaniją palaiko dvi turbinos, kurios siurbia orą kaip penkiametis karštą sriubą. Ir nors dvi gigantiškos turbinos nėra vienintelis priedas, kuris padeda šiam motorui pasiekti 1000 arklio galių ribą, tačiau jos tikrai sugeba sukurti įspūdingą akceleracijos efektą.
Sumontuoti gigantišką variklį į tokį automobilį kaip „Ford Mustang“ nėra ypatingai sudėtinga. Didesnį galvos skausmą kelia kitos, ne ką mažiau svarbios komponentų grupės. Pavyzdžiui, padangos, kurios privalės užtikrinti didžiausią sukibimą su kelio danga arba transmisija, kuri neišlėks į orą kiekvieną kartą, kai paspausite akceleratoriaus pedalą iki dugno, siekdami jame padaryti skylę.
Nors šis dičkis niekada nepasižymės tokiomis pačiomis valdymo savybėmis kaip, pavyzdžiui, „Porsche Cayman“, tačiau projekto autoriai stengėsi, jog moderniuose automobiliuose slypinčios pakabos sistemos bei papildomi stabilizatoriai padėtų šiam „Mustang“ įveikti bet kokį posūkį.
Projekto autoriai siekdami automobiliui įpūsti dar daugiau sportiško kupė elementų, kartu su kiekvieną automaną džiuginančiais lopšiais sumontavo ir 5 taškų saugos diržus, kurie yra neatsiejamas lenktyninio automobilio atributas. O šalia šių atrasite ir keletą malonių smulkmenų. Tokių kaip: langus drebinančią garso sistemą, tikslų greitį rodantį spidometrą ir oro kondicionieriaus sistemą, kuri karštą vasaros dieną padės nesijausti, lyg sėdėtumėte suomiškoje pirtyje.
Ir pabaigai – šio gėrio kaina, kuri prasideda nuo 169 tūkst. dolerių.