Motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio įstatymo projekto pataisą pateikusios A. Širinskienės teigimu, tai leistų tinkamai pasirengti jo administravimui.
Siūlymą Seimas svarstys šį penktadienį, iš anksto nenumatytame posėdyje.
Taršių automobilių mokesčiui pirmadienį pritarė pagrindinis Biudžeto ir finansų komitetas (BFK). Mokestis, priklausomai nuo anglies dioksido (CO2) emisijos, siektų nuo 13,5 iki 540 eurų.
BFK pirmininkas valstietis Valius Ąžuolas teigė, kad naujas mokestis valstybės biudžetą papildytų apie 19-20 mln. eurų.
Jeigu Seimas pritartų, mokestis būtų mokamas kiekvieną kartą įregistruojant ar perregistruojant automobilį. Valstietis Viktoras Rinkevičius siūlo nuo mokesčio atleisti istorinių, prieš 30 metų ar anksčiau pagamintų mašinų savininkus.
Taršių automobilių apmokestinimui yra nepritarę Ekonomikos ir Kaimo reikalų komitetai, o Aplinkos apsaugos komitetas iš esmės pritarė, bet apsispręsti, kas jį mokėtų ir kada, paliko BFK.
Prezidentas Gitanas Nausėda antradienį teigė, kad Seime svarstomi visiškai nauji mokesčiai turėtų įsigalioti tik po pereinamojo laikotarpio.