Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Dabartine valdzios degradu, pasigailetina situacija, primena paskutinius LTSR metus kai valde songailos ir mitkinai, o USSR, LV, EST, PL...- visu tempu vyko ''PERESTROIKA''.
KADA , pagaliau, atsiras naujas SAJUDIS?
KADA , pagaliau, atsiras naujas SAJUDIS?
@lndsdrgiu marionete
#pienas
Atvažiavo anūkas iš sostinės pasisvečiuoti pas senelę į Kušplaukių kaimo gilumą. Atsivežė tokią putliais viršeliais gašliais paveiksliukais iliustruotą knygą keistu pavadinimu „Gyvenimo įgūdžiai“ ir ją pasislėpęs, kad senelė nematytų, skaitydavo. Panižo senelei anūko mokslai ir neištvėrusi paslapčia pavartė tą paslaptingą knygą. Lyg žaibas trenkė į nuo išgyvenimų sustabarėjusią josios odą. Nesužinojo ji Niutono dėsnio ar Pitagoro teoremos – toje „Gyvenimo įgūdžių“ knygoje buvo parašyta, kad jos penėtas bulius panorėjęs gali ir karve tapti. „Ak tu, veltėdi pašlemėke", sušuko senelė, čiupo patį didžiausią kibirą ir – į tvartą buliaus melžti. Štai taip Kušplaukių kaime įvyko progreso proveržis.
Atvažiavo anūkas iš sostinės pasisvečiuoti pas senelę į Kušplaukių kaimo gilumą. Atsivežė tokią putliais viršeliais gašliais paveiksliukais iliustruotą knygą keistu pavadinimu „Gyvenimo įgūdžiai“ ir ją pasislėpęs, kad senelė nematytų, skaitydavo. Panižo senelei anūko mokslai ir neištvėrusi paslapčia pavartė tą paslaptingą knygą. Lyg žaibas trenkė į nuo išgyvenimų sustabarėjusią josios odą. Nesužinojo ji Niutono dėsnio ar Pitagoro teoremos – toje „Gyvenimo įgūdžių“ knygoje buvo parašyta, kad jos penėtas bulius panorėjęs gali ir karve tapti. „Ak tu, veltėdi pašlemėke", sušuko senelė, čiupo patį didžiausią kibirą ir – į tvartą buliaus melžti. Štai taip Kušplaukių kaime įvyko progreso proveržis.
Mane Simonke ispiso
Kumelei reikia gero eržilo gal prades galvoti o tai dai dabar tik bludija
@Slikas
Be ''konskyj vozbudyteliaus'' nieko neiseis...
lady gaga
A T S Į S T A T Y D Į N U. !!!
Šikmonis
Šikmonis
Dabartiniai, MEGA GAUJA, moka tik du veiksmus: padalinti (pvz. Valstybės turtą) ir atimti (pvz. pilietybę).
--Gal po rinkimų išmoksim: pridėti ir padauginti?
--Gal po rinkimų išmoksim: pridėti ir padauginti?
LYDERIU trejetukas:---''Nepalankiausiai rugpjūtį Lietuvos gyventojai įvertino ekonomikos ir inovacijų ministrę Aušrinę Armonaitę (nepalankiai 79 proc.), Aukščiausiosios Tarybos-Lietuvos Atkuriamojo Seimo pirmininką Vytautą Landsbergį (nepalankiai 76 proc.), Užsienio reikalų ministrą Gabrielių Landsbergį (nepalankiai 74 proc.), parlamentarą Petrą Gražulį (nepalankiai 68 proc.) bei premjerę I. Šimonytę (nepalankiai 68 proc.).''--- Be komentaru...
Gyvenimo įgūdžių programa: kai negalime pastatyti daržinės, statome komunizmą
Lina DŪDAITĖ-KRALIKIENĖ
-- kai daržinei nėra lentų, tai statome... komunizmą. Kai nesugebame mokyti fizikos, chemijos, matematikos, mokome... gyvenimo įgūdžių.
Vienas mano mėgstamiausių ir, mano galva, geriausiai iliustruojančių šiandieninę mūsų valstybės situaciją anekdotų yra apie daržinę ir komunizmą. Gilus sovietmetis. Kolūkio susirinkimo darbotvarkė: pirmasis klausimas – daržinės statyba, antrasis – komunizmo statyba. Kadangi daržinei nėra lentų, iš karto pereita prie antrojo klausimo.
Ginčai dėl gyvenimo įgūdžių programos verda ir kunkuliuoja. Kiekvienas į juos ateina su savo „tiesa“ ir „netiesa“, tiksliau, su motyvais, kurie niekam, o ypač diskusijos oponentams, nėra įdomūs. Kodėl? Nes kalba eina ne apie gyvenimo įgūdžių ugdymą. Kalba eina apie tai, kas ciesoriaus, ir kas Dievo. Kokios funkcijos yra patikimos valstybei, ir kokios – šeimai. Ir kiek valstybė gali kištis į savo piliečio ir centrinės valstybės ląstelės – šeimos – gyvenimą. Va dėl to kišimosi ir yra esminis karas. Ir gyvenimo įgūdžių programa, lytiškumo ugdymas yra šio karo epizodai ir mūšiai. Ir kol nebus sutarta dėl esminių valstybės ir individo paliaubų sąlygų bei valstybės ir individo ribų, tol taikos nebus.
Paradoksalu, bet klasikiniai liberalai ir konservatoriai teigia: mažiau valstybės, daugiau laisvės individui. Daugiau pasitikėjimo piliečiu, bendruomene. O mažąja bendruomene, bet kokios bendruomenės, įskaitant ir valstybę, prototipu yra šeima. Paradoksalu, tačiau būtent tie, kurie turi kovoti už individo ir šeimos laisvę bei autonomiją spręsti, reikalauja daugiau valstybės. Tai, kokie, pardon, liberalai yra liberalai, o konservatoriai – konservatoriai? Panašu, kad jie – kaip jūrų kiaulytės: nei jūrų, nei kiaulytės.
Kodėl apskritai reikalinga gyvenimo įgūdžių programa mokyklose? Kalbėkime atvirai: valstybė nepasitiki savo piliečiais, kad jie savo jaunąją kartą, už kurią iki 18 metų yra visiškai atsakingi, išauklės deramai. Ir tai nebūtinai tik lytinis ugdymas.
Esu bjaurus žmogus: kai visuomenėje prasideda va toks eilinis kipišas, man kyla miglotos abejonės, kad tai tėra tik dūmų uždanga. Slepianti kur kas įdomesnius dalykus.
Kalbėkime atvirai: kai valdantieji negali spręsti esminių uždavinių: tinkamai organizuoti švietimą, sveikatos apsaugą, rengti būtinas valstybės tolesnei raidai reformas, planuoti strategines tos raidos kryptis, tikslus ir uždavinius, tuomet organizuojami va tokie vajai. Kol visi kalasi dėl hipotetinės trylikametės nėščios Marytės sveikatos, labai patogiai pamirštama, kad iš rajonų (ir jau nebe tik rajonų) ligoninių masiškai bėga medikai. Ir kad ne hipotetinės, o tikros gimdyvės 90 km iš Rokiškio ar kurio kito atokesnio rajono į didmiestį gali elementariai ir nebedavežti. Kaip ir žmogaus, ištikto infarkto, insulto, patyrusio sunkią traumą. Bet gelbėti mistines trylikametes nuo nėštumo yra paprasta. O užtikrinti kokybišką, savalaikę ir visiems prieinamą sveikatos priežiūrą, tai jau klausimas sudėtingesnis.
Ir kartu su paaugliais žirklių ir klijų metodu tobulinti prezervatyvus yra gerokai lengviau, nei mokyti juos matematikos, fizikos ar chemijos.
Prisiminkite, kad kai nėra lentų daržinei, visada pradedama imitacija: komunizmo
Lina DŪDAITĖ-KRALIKIENĖ
-- kai daržinei nėra lentų, tai statome... komunizmą. Kai nesugebame mokyti fizikos, chemijos, matematikos, mokome... gyvenimo įgūdžių.
Vienas mano mėgstamiausių ir, mano galva, geriausiai iliustruojančių šiandieninę mūsų valstybės situaciją anekdotų yra apie daržinę ir komunizmą. Gilus sovietmetis. Kolūkio susirinkimo darbotvarkė: pirmasis klausimas – daržinės statyba, antrasis – komunizmo statyba. Kadangi daržinei nėra lentų, iš karto pereita prie antrojo klausimo.
Ginčai dėl gyvenimo įgūdžių programos verda ir kunkuliuoja. Kiekvienas į juos ateina su savo „tiesa“ ir „netiesa“, tiksliau, su motyvais, kurie niekam, o ypač diskusijos oponentams, nėra įdomūs. Kodėl? Nes kalba eina ne apie gyvenimo įgūdžių ugdymą. Kalba eina apie tai, kas ciesoriaus, ir kas Dievo. Kokios funkcijos yra patikimos valstybei, ir kokios – šeimai. Ir kiek valstybė gali kištis į savo piliečio ir centrinės valstybės ląstelės – šeimos – gyvenimą. Va dėl to kišimosi ir yra esminis karas. Ir gyvenimo įgūdžių programa, lytiškumo ugdymas yra šio karo epizodai ir mūšiai. Ir kol nebus sutarta dėl esminių valstybės ir individo paliaubų sąlygų bei valstybės ir individo ribų, tol taikos nebus.
Paradoksalu, bet klasikiniai liberalai ir konservatoriai teigia: mažiau valstybės, daugiau laisvės individui. Daugiau pasitikėjimo piliečiu, bendruomene. O mažąja bendruomene, bet kokios bendruomenės, įskaitant ir valstybę, prototipu yra šeima. Paradoksalu, tačiau būtent tie, kurie turi kovoti už individo ir šeimos laisvę bei autonomiją spręsti, reikalauja daugiau valstybės. Tai, kokie, pardon, liberalai yra liberalai, o konservatoriai – konservatoriai? Panašu, kad jie – kaip jūrų kiaulytės: nei jūrų, nei kiaulytės.
Kodėl apskritai reikalinga gyvenimo įgūdžių programa mokyklose? Kalbėkime atvirai: valstybė nepasitiki savo piliečiais, kad jie savo jaunąją kartą, už kurią iki 18 metų yra visiškai atsakingi, išauklės deramai. Ir tai nebūtinai tik lytinis ugdymas.
Esu bjaurus žmogus: kai visuomenėje prasideda va toks eilinis kipišas, man kyla miglotos abejonės, kad tai tėra tik dūmų uždanga. Slepianti kur kas įdomesnius dalykus.
Kalbėkime atvirai: kai valdantieji negali spręsti esminių uždavinių: tinkamai organizuoti švietimą, sveikatos apsaugą, rengti būtinas valstybės tolesnei raidai reformas, planuoti strategines tos raidos kryptis, tikslus ir uždavinius, tuomet organizuojami va tokie vajai. Kol visi kalasi dėl hipotetinės trylikametės nėščios Marytės sveikatos, labai patogiai pamirštama, kad iš rajonų (ir jau nebe tik rajonų) ligoninių masiškai bėga medikai. Ir kad ne hipotetinės, o tikros gimdyvės 90 km iš Rokiškio ar kurio kito atokesnio rajono į didmiestį gali elementariai ir nebedavežti. Kaip ir žmogaus, ištikto infarkto, insulto, patyrusio sunkią traumą. Bet gelbėti mistines trylikametes nuo nėštumo yra paprasta. O užtikrinti kokybišką, savalaikę ir visiems prieinamą sveikatos priežiūrą, tai jau klausimas sudėtingesnis.
Ir kartu su paaugliais žirklių ir klijų metodu tobulinti prezervatyvus yra gerokai lengviau, nei mokyti juos matematikos, fizikos ar chemijos.
Prisiminkite, kad kai nėra lentų daržinei, visada pradedama imitacija: komunizmo
REKLAMA
REKLAMA
Šimonytė: savo pasirinkimais ir veiksmais kasdien turime kovoti už žmogiškumą