• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Nors mūsų šalyje gyvenantys automanai stengiasi neatsilikti nuo šiuolaikinių tendencijų, tačiau ne kiekvienas turi drąsos ir ryžto laužyti taisykles. Kiekvienas skirtingai suprantame taisyklių laužymą, tačiau tokių stilingų automobilių kaip Simo, Lietuvoje, nėra labai daug. Tiesą sakant, tokius egzempliorius galėtume suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.
Daugelį metų karaliavusi rusiška technika labai greiti išstumta, kai iš Vakarų Europos plūstelėjo gausus kiekis vokiškų, prancūziškų, itališkų ar britiškų automobilių. Kadaise prabangos preke laikyti „Lada“, „Moskvič“, „GAZ“ markės automobiliai tapo tik daiktai, kurie visiems priminė didžiulės šalies okupaciją.
Visgi, metams bėgant, susidomėjimas rusiškais automobiliais sugrįžta. Vis daugiau jaunų automanų atranda pigius, nepretenzingus ir pakankamai lengvai remontuojamus žiguliukus ir maskaradus.

 Nors mūsų šalyje gyvenantys automanai stengiasi neatsilikti nuo šiuolaikinių tendencijų, tačiau ne kiekvienas turi drąsos ir ryžto laužyti taisykles. Kiekvienas skirtingai suprantame taisyklių laužymą, tačiau tokių stilingų automobilių kaip Simo, Lietuvoje, nėra labai daug. Tiesą sakant, tokius egzempliorius galėtume suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.
Daugelį metų karaliavusi rusiška technika labai greiti išstumta, kai iš Vakarų Europos plūstelėjo gausus kiekis vokiškų, prancūziškų, itališkų ar britiškų automobilių. Kadaise prabangos preke laikyti „Lada“, „Moskvič“, „GAZ“ markės automobiliai tapo tik daiktai, kurie visiems priminė didžiulės šalies okupaciją.
Visgi, metams bėgant, susidomėjimas rusiškais automobiliais sugrįžta. Vis daugiau jaunų automanų atranda pigius, nepretenzingus ir pakankamai lengvai remontuojamus žiguliukus ir maskaradus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10576913_988729107826329_1025315258_n


Augo automanų šeimynoje
Ne kiekvienas turi įgimtą susidomėjimą automobiliais. Tačiau tai yra normalu, nes tik retas jaunas žmogus žino kas jam iš tikrųjų patinka. Ne veltui sakoma, jog patys geriausi įkvėpėjai yra tėvai arba vyresnieji broliai. Simo susidomėjimas šiais nuostabiais išradimais atsirado dar vaikystėje. Kadangi aplink jį sukosi du žmonės, kurie turėjo silpnybę automobiliams, nereikėtų stebėtis, jog ta pačia liga užsikrėtė ir Simas.
Būdamas dar 14-os metų, jaunasis Simas nuo savo bendraamžių išskyrė tuo, jog domėjosi ne motoroleriais, o automobiliais. Jau tada Simas svajojo apie savo pirmąjį automobilį, kuriuo galės važinėti kur tik širdis geidžia. Tačiau jo svajonių automobiliui keliami reikalavimai buvo visiškai kitokie. Jam nebuvo labai svarbi automobilio markė, jam labiau rūpėjo automobilio stilius, o tiksliau - „Stance“ stilius.

REKLAMA

11


13


Pirmasis automobilis - šešiolikos
Nors gauti vairuotojo pažymėjimą galima tik 18-os, tačiau daugelis automanų automobilius išmoksta vairuoti žymiai anksčiau. Kai nuo mažumės didžiąją dalį laisvalaikio praleidi garaže, nereikėtų stebėtis, jog į vairavimo mokyklą atėję automanai žino kur kas daugiau.
Simo vyresnysis brolis matydamas jaunuolio užsidegimą, 16-to gimtadienio progą jam padovanojo ne „Akropolio“ dovanų čekį, o ne pirmos jaunystės „Moskvich“ markės automobilį.

REKLAMA
REKLAMA

11713092_1009855459047027_1980673780_o


11720779_1009855462380360_1834615783_o


Į Simo namus parvežtas automobilis maždaug dvejus metus stovėjo nejudinamas. Per šį laikotarpį Simas svarstė ką su juo daryti, kaip jis turi atrodyti ir kokį kelią pasirinkti : restauruoti automobilį ir stengtis išlaikyti originalumą ar automobilį atrestauruoti ir jį subtiliai patobulinti. Kaip manote, kurį kelią pasirinko Simas? Žinoma, kad antrą.
Pirmasis automobilis, pirmasis bandymas konstruoti
Didžiulės patirties automobilių restauracijoje neturėjęs Simas nepabijojo susitepti rankų. Nepaisant įvairiausių abejonių ir rizikos, Simas pasiraitojo rankoves ir kibo į darbus.
Simas neslepia, jog restauruodamas šį „Moskvich“ susidūrė su sunkumais. Kadangi tai buvo pirmasis rimtas Simo projektas, problemų kildavo dėl elementariausių dalykų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_0161


IMG_0185


„Didžiausia bėda - žinių trūkumas. Pirmą kartą darant savomis rankomis, nuolatos yra baimė, jog galiu ką nors padaryti ne taip“, - pasakoja Simas.
„O kas, jeigu ne taip ką nors surinksiu, ne taip sutversiu?“, - priduria Simas.
Per mažiau nei vienerius metus, savomis rankomis Simas „išlaižė“ ir perdažė automobilio kėbulą dvejomis spalvomis, išvalytas variklio skyrius, restauruota važiuoklė, sumontuotos visiškai naujos pakabos detalės, persiūtas salonas. Tačiau tai tik pradžia.
Simo planuose - variklio kapitalinis remontas. Ne sezono metu Simas ruošiasi sugrįžti į garažą, iškelti variklį ir suteikti jam naują gyvybės pliūpsnį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų