• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Televizijos ir žurnalai tradiciškai lieka patraukliausi reklamdaviams - per aštuonis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, tik čia padidėjo reklamos apimtis, rodo rinkos tyrimų kompanijos "TNS Gallup" statistiniai duomenys.

REKLAMA
REKLAMA

Lyginamu laikotarpiu televizijos reklamos apimtis sekundėmis išaugo 18,07 proc., neįtraukiant "Tango TV" kanalo, kuris pradėtas registruoti nuo praėjusių metų balandžio, apimties - 14,10 proc.

REKLAMA

Šių metų pirmų aštuonių mėnesių rezultatus palyginus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas laikraščiuose sumažėjo 1,14 proc. ir sudarė 15,7 mln. kvadratinių centimetrų. Tuo tarpu žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 21,69 proc. ir sudarė 3,6 mln. kvadratinių centimetrų.

REKLAMA
REKLAMA

Skaičiuojant radijo reklamos apimtį sekundėmis, per aštuonis šių metų mėnesius radijuje ištransliuota 7,52 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Lyginant šių metų sausio-rugpjūčio lauko reklamos rezultatus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas sumažėjo 13,28 proc. ir sudarė 134 tūkst. kvadratinių metrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Praėjusių metų kovą "TNS Gallup" pradėjo matuoti kino reklamą. Lyginant praėjusių ir šių metų kovo-rugpjūčio mėnesių duomenis, kino reklamos kiekis sumažėjo 51,39 proc. Pernai minimu laikotarpiu kino teatruose buvo parodytos 9 729 reklamos, šiais metais per tą patį laikotarpį - 4 729.

REKLAMA

Didžiausių reklamuotojų penketuke - "Procter&Gamble", "Tele2", "Colgate-Palmolive", "VP Market" ir "Omnitel". Daugiausiai reklamuota mažmeninė prekyba, alus, mobiliojo ryšio operatoriai, mobilieji telefonai bei dantų pastos.

Reklamos duomenys pateikti tik iš "TNS Gallup" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kurias sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.

Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų