Televizijos ir žurnalai tradiciškai lieka patraukliausi reklamdaviams - per aštuonis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, tik čia padidėjo reklamos apimtis, rodo rinkos tyrimų kompanijos "TNS Gallup" statistiniai duomenys.
Lyginamu laikotarpiu televizijos reklamos apimtis sekundėmis išaugo 18,07 proc., neįtraukiant "Tango TV" kanalo, kuris pradėtas registruoti nuo praėjusių metų balandžio, apimties - 14,10 proc.
Šių metų pirmų aštuonių mėnesių rezultatus palyginus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas laikraščiuose sumažėjo 1,14 proc. ir sudarė 15,7 mln. kvadratinių centimetrų. Tuo tarpu žurnaluose reklaminių skelbimų plotas išaugo 21,69 proc. ir sudarė 3,6 mln. kvadratinių centimetrų.
Skaičiuojant radijo reklamos apimtį sekundėmis, per aštuonis šių metų mėnesius radijuje ištransliuota 7,52 proc. reklamos mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
Lyginant šių metų sausio-rugpjūčio lauko reklamos rezultatus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, reklaminių skelbimų plotas sumažėjo 13,28 proc. ir sudarė 134 tūkst. kvadratinių metrų.
Praėjusių metų kovą "TNS Gallup" pradėjo matuoti kino reklamą. Lyginant praėjusių ir šių metų kovo-rugpjūčio mėnesių duomenis, kino reklamos kiekis sumažėjo 51,39 proc. Pernai minimu laikotarpiu kino teatruose buvo parodytos 9 729 reklamos, šiais metais per tą patį laikotarpį - 4 729.
Didžiausių reklamuotojų penketuke - "Procter&Gamble", "Tele2", "Colgate-Palmolive", "VP Market" ir "Omnitel". Daugiausiai reklamuota mažmeninė prekyba, alus, mobiliojo ryšio operatoriai, mobilieji telefonai bei dantų pastos.
Reklamos duomenys pateikti tik iš "TNS Gallup" registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kurias sudaro: televizija - 98 proc., spauda - 90 proc., radijas - 75 proc., lauko reklama - 95 proc. reklamos rinkos apimties.
Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.
ELTA