„ProCeed“ buvo sukonstruotas ant naujutėlės „Kia“ inžinierių sukurtos platformos ir naudoja tik „ProCeed“ modeliui būdingais pakabos nustatymais: jis turės standesnes spyruokles, „minkštesnius“ priekinius ir galinius stabilizatorius. „ProCeed“ taip pat turės tiksliau veikiančią vairo stiprintuvo sistemą.
Palyginus su standartiniu „Ceed“ universalu, stilingai atrodantis „ProCeed“ pasižymi tokio paties ilgio ratų baze – 2650 mm, tačiau už normalų universalą yra 43 milimetrais ilgesnis ir 135 milimetrais žemesnis. „ProCeed“ taip pat turi 594 litrų talpos bagažinę – tai 31 litru mažiau už analogišką „Ceed“ universalą.
Variklių gama, deja, neatrodo taip efektyviai kaip automobilio išvaizda. Potencialūs „ProCeed“ vairuotojai galės rinktis iš keturių variklių: trijų benzininių ir vieno dyzelinio.
Benzininių variklių gamoje bus 1 litro darbinio tūrio 120 AG ir 172 Nm, 1,4 litro 140 AG ir 242 Nm, ir 1,6 litro 204 AG ir 265 Nm išvystantys varikliai.
Tuo tarpu dyzelinis 1,6 litro variklis išvystys 136 arklio galias ir 280 Nm sukimo momentą.
Automobilio masinė gamyba prasidės šių metų lapkritį. Tuo tarpu automobilio pardavimai visoje Europoje prasidės 2019 metų pradžioje.
P.S Žemiau išvysite šio modelio koncepcinį modelį.