„Shelby“ ir „Ford Performance“ padalinio atstovai savo naujam projektui komplimentų negaili ir teigia, jog „GT500“ buvo sukurtas tam, jog galėtų nustebinti ne tik „Mustang“, bet ir kitų sportiškų automobilių vairuotojus.
Visiems entuziastams puikiai pažįstamą raidžių ir skaitmenų kombinaciją turintis modelis bus varomas 5,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys 700 arklio galių. Tai 44 arklio galiomis daugiau už 6 cilindrų agregatą, kuris slypi ribotos laidos „Ford GT“ superautomobilyje.
Sukimo momento šiuo metu nežinome. Gamintojas šio parametro atskleisti nepanoro, bet jis tikrai bus didesnis už „GT350R“ versijoje esančio variklio išvystomą rodiklį – 581 Nm.
Raumeningų amerikietiškų automobilių vizitine kortele tapęs V8 variklis naujai „Ford Mustang“ versijai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 3 sekundes ir ketvirtį mylios distanciją įveikti per mažiau nei 11 sekundes. Palyginimui – „Porsche 911 GT3“ tą pačią distanciją įveikia per 11,5 sekundės (11,2 sekundės su „PDK“). Neblogai, ar ne?
Suvaldyti linksmybių ištroškusią jėgainę padės keli „priedai“. Pirmasis – „Ford GT“ superautomobilyje montuojama dvigubos sankabos, septynių laipsnių pavarų dėžė. Antrasis – 420 milimetrų skersmens stabdžių diskai priekyje, kurie yra didesni net už „La'Ferrari“ randamus komponentus. Trečiasis priedas – „Michelin Pilot Sport 4S“ arba „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangos, kurios užtikrins puikų sukibimą su kelio danga.
Pratęsiant automaniškų „žaislų“ sąrašą: automobilis adaptyvius amortizatorius, gerokai našesnę aušinimo sistemą, galinį spoilerį, kuris automatiškai keis pasvyrimo kampą, 20 colių ratlankiai buvo pagaminti iš anglies pluošto.
Bent jau Jungtinėse Valstijose „Shelby GT500“ bus parduodamas nuo šių metų rudens. Ar jis pasirodys Europoje? Nebent tik tuo atveju, jeigu senajame žemyne atsiras savanoris, galintis iš JAV į Europą importuoti naujausią „Shelby“ ir „Ford Performance“ padalinio projektą.