Dėl suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo statybos Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija yra įpareigota atlikti tris didelius darbus. Uosto direkcija turės užtikrinti reikiamus gylius prie Kiaulės Nugaros salos, t. y. toje vietoje, kurioje planuojama statyti SGD terminalą. Techninis gilinimo darbų prie Kiaulės Nugaros projektas turėtų būti baigtas rengti šiemet iki rugsėjo 1 d., o patys gilinimo darbai turi būti atlikti iki kitų metų liepos 1 d.
Preliminariais skaičiavimais, toje vietoje reikėtų iškasti 1,2 mln. kub. m grunto. Bendrame SGD terminalo statybos grafike, patvirtintame Vyriausybės nutarimu, Uosto direkcijai tenka atsakomybė dėl visų navigacijos reikalų, rašo „Vakarų ekspresas“.
Pasak Klaipėdos uosto kapitono pavaduotojo Adomo Aleknos, preliminarūs bandymų rezultatai parodė, kad vėjo greičiui neviršijant 10 m/s, o srovės už uosto greičiui neviršijant 1 mazgo, laivai dujovežiai galės saugiai įplaukti į Klaipėdos uostą. Trečias Uosto direkcijos darbas - pirso, prie kurio stovėtų laivas - dujų saugykla, statyba.
Pasak Uosto direkcijos vadovo Eugenijaus Gentvilo, šiems darbams atlikti Uosto direkcija turės pasirašyt su „Klaipėdos nafta“ bendradarbiavimo sutartį, kuri turėtų būti pasirašyta dar šį mėnesį.
Pagal įstatymo projektą numatoma, kad Lietuvos teritorijoje SGD terminalas ir jo efektyvų veikimą užtikrinanti gamtinių dujų infrastruktūra turi būti įrengta iki 2014 m. gruodžio.