Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kai keletas gabių inžinierių Vokietijoje sugebėjo išrasti pirmąjį pasaulyje automobilį, vairas turėjo vieną ir vienintelę paskirtį - padėti vairuotojui pasukti ratus į vieną ar kitą pusę. Tačiau kadaise tik automobilius valdyti padėjęs vairas gavo tiek daugu naujų funkcijų, jog net sunku patikėti.
Šiuolaikiniuose automobiliuose vairas atlieka daugybę įvairiausių funkcijų. Vargu ar šiais laikais surastume naują automobilį, kuriame vairas neturėtų jokių pašalinių mygtukų ir būtų tik... vairas. Bandydami ieškoti būtent tokio automobilio, mums netikėtai į galvą šovė viena mintis. Kodėl nepaieškojus pačių neįprasčiausių formų vairų, kurie buvo montuojami į masinės gamybos automobilius. Po ilgų paieškų, atrinkome pačius geriausius kandidatus, kurie galėtų dalyvauti „Keisčiausių formų vairo“ konkurse.
Kai keletas gabių inžinierių Vokietijoje sugebėjo išrasti pirmąjį pasaulyje automobilį, vairas turėjo vieną ir vienintelę paskirtį - padėti vairuotojui pasukti ratus į vieną ar kitą pusę. Tačiau kadaise tik automobilius valdyti padėjęs vairas gavo tiek daugu naujų funkcijų, jog net sunku patikėti.
Šiuolaikiniuose automobiliuose vairas atlieka daugybę įvairiausių funkcijų. Vargu ar šiais laikais surastume naują automobilį, kuriame vairas neturėtų jokių pašalinių mygtukų ir būtų tik... vairas. Bandydami ieškoti būtent tokio automobilio, mums netikėtai į galvą šovė viena mintis. Kodėl nepaieškojus pačių neįprasčiausių formų vairų, kurie buvo montuojami į masinės gamybos automobilius. Po ilgų paieškų, atrinkome pačius geriausius kandidatus, kurie galėtų dalyvauti „Keisčiausių formų vairo“ konkurse.