Iš Šveicarijos į Vilnių atvykęs „The Wit“ įkūrėjas bei vyriausiasis kūrybininkas Bertrand‘as Villegasas penktadienį tarptautinėje konferencijoje „Login 2014“ prisipažino, jog atkeliavęs į Lietuvą sužinojo, kad šalies jaunimas nebežiūri televizoriaus.
„The Wit“ specializuojasi tirdama TV ir interneto TV turinį, analizuoja naujausias kūrybines tendencijas ir idėjas televizijoje. Nenuostabu, kad B.Villegasas nesunkiai gali atskleisti, kokios tendencijos pasiteisina, ir kaip serialų kūrėjai – taip pat ir lietuviai – galėtų pagerinti šią situaciją.
Ko ir reikia tikėtis, viliojant jaunus žmones neapsieinama be išmaniųjų telefonų ar kompiuterių. Tiksliau – be aplikacijų ir interneto svetainių.
Pavyzdžiui, galima interaktyviai įtraukti žiūrovus į serialo turinio kūrimą. Jie gali stebėti internete dalį scenų ir nuspręsti, ar veikėjas žus; ar jis žudikas. Jie gali turėti galimybę komentuoti apie savo pasirinkimą; pareikšti, ar palaiko veikėją, ar ne. Į internetą galima perkelti scenų, kurių nebuvo parodyta televizijoje.
Žiūrovai aplikacijos pagalba gali būti įtraukti į žaidimą, sekti nuorodas ir aiškintis, koks veikėjas kitoje serijoje dings ar kas jam atsitiks. Visa tai jau daro kai kurie užsienietiškų serialų kūrėjai.
B.Villegaso teigimu, viena iš įdomesnių aplikacijų – sukurta britų serialui apie Šerloką Holmsą. Parsisiuntęs aplikaciją su įvairiomis funkcijomis, stebėdamas serialą žmogus gali kartu ir žaisti.
Taip pat galima siūlyti žiūrovams per „Twitter“ arba serialo „Facebook“ paskyroje užduoti klausimus mylimiems ar nekenčiamiems TV serialų veikėjams, o pastarieji gali nusifilmuoti ir atsakyti į žiūrovų klausimus bei komentarus ir įkelti tą vaizdo klipą į internetą. Taip galima pritraukti daugiau gerbėjų ne tik „Facebook“ ar „Twitter“, bet ir privilioti juos dažniau žiūrėti serialą.
Serialų gerbėjai gali burtis į jiems sukurtas internetines bendruomenes, bendrauti tarpusavyje ir dalytis nuomone apie serialų turinį, veikėjus, jų santykių vingius ir kitus dalykus.