Atsižvelgusi į serialą kuriančių kompanijų „Videometra“ ir „Singing fish“ pageidavimą, mados kūrėja nusprendė įgyvendinti netradicinį sprendimą – kuriant įvaizdį pasitelkti kuo daugiau Lietuvos mados kūrėjų drabužių bei aksesuarų.
„Dėmesio vertų, kokybiškų ir originalių jaunųjų talentų Lietuvoje gaminių pasiūla tikrai didelė, yra iš ko rinktis. Kodėl gi nepanaudojus jų lietuviškame seriale? Pati niekada nemačiau lietuviškoje melodramoje mūsų kūrėjų drabužių, todėl tai man pasirodė puiki galimybė“, – savo idėją trumpai pristato viena iš prekės ženklo „TRIBE by Marina&Donata“ kūrėjų.
„Norėjau parodyti, kad lietuvių kūrėjai yra labai įdomūs ir gali puikiai papildyti serialą, padėti atskleisti personažus ir jų charakterius. Televizijos srityje stiliui ir įvaizdžiui visame pasaulyje skiriama itin daug dėmesio. Gaila, Lietuvoje tai suprantama dar ne visiems TV kūrėjams. Džiaugiuosi, jog šio serialo kūrėjų požiūris į tai yra rimtas“, – teigia M. Žuravliova.
Žiūrėdami „Meilė kaip mėnulis“ LRT žiūrovai serialo aktorius išvys vilkinčius tokių lietuvių kūrėjų, kaip „Vielius“, „Hello! Moon“, „March“, „Le Muse“, „Mother Eleganza“, „Labadiena“, „Luxury Life“ ir „TRIBE by Marina&Donata“ kurtus drabužius bei aksesuarus.
„Kadangi pati esu „TRIBE by Marina&Donata” atstovė, žinau, kaip svarbu plėsti savo žinomumo ratą ir parodyti ne tik funkcionalumą, bet ir ideologinę drabužio vertę“, – apie prekės ženklų matomumą populiariuose šalies serialuose pasakoja dizainerė bei stilistė.
Serialo aktorės Vaida Lisikaitė ir Justė Zinkevičiūtė džiaugiasi inovatyviais, gražiais bei madingais lietuvių dizainerių kurtais rūbais, kuriuos joms tenka vilkėti filmuojantis. Abi aktorės pasakoja, jog ir jų pačių garderobe netrūksta šalies dizainerių rūbų.
„Esu už lietuvių dizainerių rūbą vien dėl to, kad jis lietuvių gamybos, o tai daug ką pasako“, – sako J. Zinkevičiūtė.