Automobilių apsuptyje nuo mažumės
Šiuo metu su reklamos technika dirbantis Sergėjus neslepia, jog 130 metų gimtadienį švenčiantys kūriniai jį sužavėjo labai seniai. Būdamas dar pakankamai mažas, Sergėjus nuolatos su savo tėčiu keliaudavo į garažą ir krapštydavosi ties labai gražaus „JAWA“ motociklo.
Po truputėlį, po truputėlį ir Sergėjus nepajuto kaip jį įtraukė ne tik automobiliai, bet ir pati technika prie kurios dirbti jam buvo vienas malonumas.
Įgaudamas vis daugiau žinių apie automobilius, Sergėjus netikėtai susižavėjo „Ford“ markės produkcija, kuri Lietuvoje pakankamai retai sulaukia komplimentų ar tinkamo įvertinimo. Juk atsisakyti stereotipų yra žymiai sunkiau nei iš naujo susipažinti su automobilių marke, kurią kiekvienas pažįstamas labai dažnai pašiepdavo.
Gavus oficialų leidimą vairuoti automobilį, Sergėjus pradėjo savo pažintį su įvairių markių modeliais, tačiau jeigu dabar reikėtų surašyti visus turėtus automobilius ant balo popieriaus lapo - pamatytume, jog Vilniuje gyvenantis vaikinas dažniausiai įsigydavo „Ford“ markės mašinas.
RS 2000
„Ford“ nuolatos stengdavosi patenkinti įvairiausio plauko pirkėjų poreikius. Norite kompaktiško ir patogaus hečbeko su dyzeliniu varikliu? Prašau! Norite ugnimi besispjaudančio monstras? Imkite! Nesvarbu ar tai būtų buvę 1977 ar 1994 ar 2014 metai, „Ford“ visada turėdavo ką pasiūlyti.
Kai Sergėjus pradėjo dairyti naujo automobilio, jo žvilgsnis nukrypo į legenda tapusį „Escort RS Cosworth“ hečbeką. Kadangi noras įsigyti šią mašiną buvo labai didelis, vaikinui pamačius „Escort RS Cosworth“ kainą iššoko ne tik akys. Supratus, jog „Escort RS Cosworth“ nėra vienas iš tų automobilių, kurį būtų galima įsigyti, vaikino akiratyje netikėtai atsirado šiek tiek kuklesnė, tačiau ne ką prastesnė „Escort RS 2000“ versija.
Daugeliui „RS 2000“ asocijuojasi su su kojų apšilimui tinkamu hečbeku, kuris turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą. Sergėjaus turimas „Escort RS 2000“ yra kitoks.
1994 metais pagamintas modelis buvo aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, visus keturis diskinius stabdžius ir dar keletą privalumų, kuriais tuomet galėjo džiaugtis tik aukštesnės klasės modeliai.
Ši „Escort RS 2000“ versija yra pakankamai reta, nes jų „Ford“ pagamino vos 600 vienetų, todėl nenuostabu, jog antrinėje automobilių rinkoje šių modelių kainos gali šiek tiek nustebinti.
Įsigijęs šį gražuolį, vaikinas pradėjo galvoti apie galimybę sukonstruoti „Escort RS Cosworth“ repliką, tačiau suskaičiavus projekto sąmatą, noras tai padaryti labai greitai pradingo. Vietoj to, Sergėjus apsiribojo kuklesnėmis modifikacijomis.
Užsiraitęs rankoves, Sergėjus kibo į darbus. Buvo imtasi „Ford“ automobilių ligos šalinimu. Kiekvienas kėbulo kampelis, kiekvienas kėbulo milimetras gavo injekciją nuo rūdžių.
Automobiliui pradėjus rodyti pirmuosius pasveikimo ženklus, Sergėjus sumontavo naują išmetimo sistemą, išmetimo kolektorių, reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Morette“ priekinius žibintus, didžiulį „Escort RS Cosworth“ galinį spoilerį.
Sekantis etapas(ateities planai) - programuojamas variklio kompiuteris, pakeisti pavaros perdavimo dėžės parametrus ir dailesni ratlankiai, kurie galėtų pabrėžti griežtas „Escort RS 2000“ kėbulo linijas.
Jūsų vairuojamą ar konstruojamą automobilį privalo pamatyti ne tik Jūsų draugai, bet ir visoje Lietuvoje (ir netik) gyvenantys automanai. Mums įdomūs visi projektai ar automobiliai, svarbiausia, jog jis turėtų keturis ratus. Papasakokite mums apie Jūsų automobilį. Su mielu noru pavaišinsime kava. Susisiekite
el.paštu.