• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar mums pavyktų surasti automaną, kurio svajonių automobilis būtų „Volkswagen Polo“. Nebent jo galvoje sukasi mintys apie
„Volkswagen Polo“ ir „Mitsubishi Lancer EVO“ hibridą. 

Kiekvienas iš mūsų turime svajonių automobilį, dėl kurio galėtume atiduoti viską. Vieni automanai svajonių automobilį atranda būdami dar labai maži, kitiems nepriekaištingas, idealus, pasakiškas vienaragis pasirodo paauglystės ar garbaus amžiaus metu.
Įprastai, daugelis automanų svajoja apie egzotiškos rūšies padarus. Tokius kaip : „Ferrari“, „Porsche“, „Lamborghini“, „Pagani“ arba ne pirmą dešimtmetį skaičiuojančius klasikinius automobilius. Pagal pasaulinius standartus, Sergėjaus svajonė atrodo pakankamai kukliai, nes ji dėvi mėlyną ovalo ženkliuką, kuriame išraižytas „Ford“ vardas. Tai - „Ford Escort RS Cosworth“.
„Group A“ genai
„Subaru Impreza WRX STI“, „Mitsubishi Lancer EVO“, „Toyota Celica GT-Four“ ir „Ford Escort RS Cosworth“ nuo pat pradžių buvo kuriami su mintimi dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Inžinieriai atsižvelgę į „Group A“ reikalavimus, sukūrė vienas įstabiausių dešimto dešimtmečio automobilius.
Pagal tuometinius tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus, kiekvienas gamintojas norėdamas dalyvauti WRC čempionate privalėjo pagaminti tam tikrą skaičių ralio bolido versijų, skirtų bendro naudojimo keliams. Iš esmės tai buvo tramdomaisiais marškiniais aprengti lenktyniniai bolidai su oro kondicionieriumi ir elektra valdomais langais.
Ne išimtis buvo ir Sergėjaus svajonių automobilis - „Ford Escort RS Cosworth“, kuris nuo 1992 iki 1996 metų buvo gaminamas tik pagal užsakymą. Dėl didžiulio galinio spoilerio visame žinomas modelis tuomet lygiavosi ne į sportiškus hečbekus, bet į aukštesnės lygos atletus. Tokius kaip : „BMW M3“, „Nissan 300ZX“ ar „Toyota Supra“.
„Cosworth“ specialistų sukurtą 2.0 litrų benzininį variklį turėjęs „Escort RS Cosworth“ sugebėdavo pasiekti 237 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.7 sekundės. Įspūdingos charakteristikos automobiliui, kurio jėgainė išvystė vos 225 arklio galias.

Vargu ar mums pavyktų surasti automaną, kurio svajonių automobilis būtų „Volkswagen Polo“. Nebent jo galvoje sukasi mintys apie
„Volkswagen Polo“ ir „Mitsubishi Lancer EVO“ hibridą. 

Kiekvienas iš mūsų turime svajonių automobilį, dėl kurio galėtume atiduoti viską. Vieni automanai svajonių automobilį atranda būdami dar labai maži, kitiems nepriekaištingas, idealus, pasakiškas vienaragis pasirodo paauglystės ar garbaus amžiaus metu.
Įprastai, daugelis automanų svajoja apie egzotiškos rūšies padarus. Tokius kaip : „Ferrari“, „Porsche“, „Lamborghini“, „Pagani“ arba ne pirmą dešimtmetį skaičiuojančius klasikinius automobilius. Pagal pasaulinius standartus, Sergėjaus svajonė atrodo pakankamai kukliai, nes ji dėvi mėlyną ovalo ženkliuką, kuriame išraižytas „Ford“ vardas. Tai - „Ford Escort RS Cosworth“.
„Group A“ genai
„Subaru Impreza WRX STI“, „Mitsubishi Lancer EVO“, „Toyota Celica GT-Four“ ir „Ford Escort RS Cosworth“ nuo pat pradžių buvo kuriami su mintimi dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Inžinieriai atsižvelgę į „Group A“ reikalavimus, sukūrė vienas įstabiausių dešimto dešimtmečio automobilius.
Pagal tuometinius tarptautinės automobilių sporto federacijos reikalavimus, kiekvienas gamintojas norėdamas dalyvauti WRC čempionate privalėjo pagaminti tam tikrą skaičių ralio bolido versijų, skirtų bendro naudojimo keliams. Iš esmės tai buvo tramdomaisiais marškiniais aprengti lenktyniniai bolidai su oro kondicionieriumi ir elektra valdomais langais.
Ne išimtis buvo ir Sergėjaus svajonių automobilis - „Ford Escort RS Cosworth“, kuris nuo 1992 iki 1996 metų buvo gaminamas tik pagal užsakymą. Dėl didžiulio galinio spoilerio visame žinomas modelis tuomet lygiavosi ne į sportiškus hečbekus, bet į aukštesnės lygos atletus. Tokius kaip : „BMW M3“, „Nissan 300ZX“ ar „Toyota Supra“.
„Cosworth“ specialistų sukurtą 2.0 litrų benzininį variklį turėjęs „Escort RS Cosworth“ sugebėdavo pasiekti 237 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.7 sekundės. Įspūdingos charakteristikos automobiliui, kurio jėgainė išvystė vos 225 arklio galias.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Escort (2)


Automobilių apsuptyje nuo mažumės 
Šiuo metu su reklamos technika dirbantis Sergėjus neslepia, jog 130 metų gimtadienį švenčiantys kūriniai jį sužavėjo labai seniai. Būdamas dar pakankamai  mažas, Sergėjus nuolatos su savo tėčiu keliaudavo į garažą ir krapštydavosi ties labai gražaus „JAWA“ motociklo.
Po truputėlį, po truputėlį ir Sergėjus nepajuto kaip jį įtraukė ne tik automobiliai, bet ir pati technika prie kurios dirbti jam buvo vienas malonumas.
Įgaudamas vis daugiau žinių apie automobilius, Sergėjus netikėtai susižavėjo „Ford“ markės produkcija, kuri Lietuvoje pakankamai retai sulaukia komplimentų ar tinkamo įvertinimo. Juk atsisakyti stereotipų yra žymiai sunkiau nei iš naujo susipažinti su automobilių marke, kurią kiekvienas pažįstamas labai dažnai pašiepdavo.
Gavus oficialų leidimą vairuoti automobilį, Sergėjus pradėjo savo pažintį su įvairių markių modeliais, tačiau jeigu dabar reikėtų surašyti visus turėtus automobilius ant balo popieriaus lapo - pamatytume, jog Vilniuje gyvenantis vaikinas dažniausiai įsigydavo „Ford“ markės mašinas.

REKLAMA

Ford Escort (3)


RS 2000
„Ford“ nuolatos stengdavosi patenkinti įvairiausio plauko pirkėjų poreikius. Norite kompaktiško ir patogaus hečbeko su dyzeliniu varikliu? Prašau! Norite ugnimi besispjaudančio monstras? Imkite! Nesvarbu ar tai būtų buvę 1977 ar 1994 ar 2014 metai, „Ford“ visada turėdavo ką pasiūlyti.
Kai Sergėjus pradėjo dairyti naujo automobilio, jo žvilgsnis nukrypo į legenda tapusį „Escort RS Cosworth“ hečbeką. Kadangi noras įsigyti šią mašiną buvo labai didelis, vaikinui pamačius „Escort RS Cosworth“ kainą iššoko ne tik akys. Supratus, jog „Escort RS Cosworth“ nėra vienas iš tų automobilių, kurį būtų galima įsigyti, vaikino akiratyje netikėtai atsirado šiek tiek kuklesnė, tačiau ne ką prastesnė „Escort RS 2000“ versija.
Daugeliui „RS 2000“ asocijuojasi su su kojų apšilimui tinkamu hečbeku, kuris turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą. Sergėjaus turimas „Escort RS 2000“ yra kitoks.

REKLAMA
REKLAMA

Ford Escort (7)


1994 metais pagamintas modelis buvo aprūpintas keturių varančiųjų ratų pavara, visus keturis diskinius stabdžius ir dar keletą privalumų, kuriais tuomet galėjo džiaugtis tik aukštesnės klasės modeliai.
Ši „Escort RS 2000“ versija yra pakankamai reta, nes jų „Ford“ pagamino vos 600 vienetų, todėl nenuostabu, jog antrinėje automobilių rinkoje šių modelių kainos gali šiek tiek nustebinti.
Įsigijęs šį gražuolį, vaikinas pradėjo galvoti apie galimybę sukonstruoti „Escort RS Cosworth“ repliką, tačiau suskaičiavus projekto sąmatą, noras tai padaryti labai greitai pradingo. Vietoj to, Sergėjus apsiribojo kuklesnėmis modifikacijomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Escort (5)


Užsiraitęs rankoves, Sergėjus kibo į darbus. Buvo imtasi „Ford“ automobilių ligos šalinimu. Kiekvienas kėbulo kampelis, kiekvienas kėbulo milimetras gavo injekciją nuo rūdžių.
Automobiliui pradėjus rodyti pirmuosius pasveikimo ženklus, Sergėjus sumontavo naują išmetimo sistemą, išmetimo kolektorių, reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Morette“ priekinius žibintus, didžiulį „Escort RS Cosworth“ galinį spoilerį.
Sekantis etapas(ateities planai) - programuojamas variklio kompiuteris, pakeisti pavaros perdavimo dėžės parametrus ir dailesni ratlankiai, kurie galėtų pabrėžti griežtas „Escort RS 2000“ kėbulo linijas.

REKLAMA

Ford Escort (6)


Jūsų vairuojamą ar konstruojamą automobilį privalo pamatyti ne tik Jūsų draugai, bet ir visoje Lietuvoje (ir netik) gyvenantys automanai. Mums įdomūs visi projektai ar automobiliai, svarbiausia, jog jis turėtų keturis ratus. Papasakokite mums apie Jūsų automobilį. Su mielu noru pavaišinsime kava. Susisiekite
el.paštu. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų