Didžiausio Europos automobilių gamintojo – “Volkswagen” - kūrėjų pastangos įvertintos Vokietijos automobilininkų klubo ADAC prizu.
“Volkswagen” gamintojams “Inovacijos ir aplinka” kategorijos apdovanojimas paskirtas už išskirtinę šios markės automobiliuose panaudotą technologiją, pagal kurią naujausias TSI variklis komplektuojamas su nauja 7 laipsnių DSG pavarų dėže. Nuo šiol ši naujovė - 7 pakopų DSG su nauju TSI benzininiu 90 kW arba dyzeliniu TDI 77 kW (105 AG) varikliu suks “VW Golf”, “VW Golf Variant”, “VW Golf Plus” bei “VW Jetta” automobilių ratus.
ADAC apdovanojimą Miunchene priėmė “Volkswagen” grupės valdybos pirmininkas prof. dr. Martinas Winterkornas.
Prizo įteikimo ceremonijoje akcentuota, kad “Volkswagen” jau pardavė daugiau kaip 1 mln. automobilių su 6 pakopų tiesioginio perjungimo DSG pavarų dėže ir tai sukėlė tiesioginį automatinių transmisijų poreikio bumą. Pasak prof. dr. M.Winterkorno, vis daugiau klientų net ir kompaktinės klasės automobilius nori pirkti su DSG pavarų dėže. Komfortiška DSG dirba greičiau, ekonomiškiau ir sportiškiau už bet kokį kitą pavarų perdavimo mechanizmą.
M.Winterkorno tvirtinimu, TDI ir TSI variklių kombinacija su naujausia DSG pavarų dėže – vienintelė efektyviausiai pasaulyje pritaikyta technologija. Todėl, pasak jo, dabar atverstas naujas VW istorijos puslapis.
Naudojant mechaninį 6 pakopų pavarų perjungimo mechanizmą, benzininis “VW Golf” 100 kilometrų kelio sunaudoja 6,3 litro bešvinio benzino 100 km kelio. O tam pačiam “VW Golf TSI” pritaikius 7 pakopų automatinę DSG pavarų dėžę, degalų sąnaudos sumažėja net iki 5,9 l/100 km.