Ryškiausia šios kolekcijos žvaigžde taps „Audi Quattro Sport S1“. 1988 metais suprojektuotas bolidas šioje kolekcijoje atsidūrė atkeliavęs tiesiai iš „Audi Sport“ padalinio rankų ir iki šiol buvo kruopščiai prižiūrimas. Visgi – tai automobilių sporto dalis. Todėl nenuostabu, jog šiandien tokio automobilio vertė siekia net 1,3 mln. eurų.
Jeigu „Audi Quattro Sport S1“ bus brangiausias šios kolekcijos egzempliorius, tai „Lancia Delta S4“ arba „Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2“, ko gero, sulauktų ne ką mažiau automobilių entuziastų dėmesio.
Pavyzdžiui „Lancia Delta S4“ iki šiol galima laikyti pavojingiausiu „Group B“ kategorijos ralio bolidu. Vos 900 kilogramų sverianti mašina turėjo stulbinančio galingumo variklį. Nors „Lancia“ teigė, jog keturių cilindrų variklis generavo maždaug 500 arklio galių, tačiau kituose šaltiniuose minimi gerokai šiurpesni skaičiai. „Lancia“ inžinieriams padidinus turbinos įpūtimo slėgį, keturių cilindrų motoro pajėgumas siekdavo net 1000 arklio galių. 1000 arklio galių automobilyje, kuris tesveria 900 kilogramų!
O štai „Peugeot 205 Turbo 16 Evolution 2“ buvo žinomas dėl kitų priežasčių. Kaip ir „Lancia Delta S4“, prancūziškas hečbekas pasižymėjo unikalia konstrukcija, kuri neturėjo nieko bendro su serijiniu „Peugeot 205“. Prie to dar pridėkite keturių varančiųjų pavarą, galingą keturių cilindrų motorą bei talentingąjį Ari Vataneną už vairo ir priešais jus – daugkartinis čempionato nugalėtojas.
Aukcione parduodamas automobilis prieš kurį laiko praėjo renovacijos procesą ir buvo paruoštas atsižvelgiant į „Tour de Corse“ ralio specifikacijas. Šio autentiško egzemplioriaus kaina? Maždaug 800 tūkst. eurų.
Aukcione bus pademonstruotas ne ką mažiau svarbus, kitas „Lancia“ brangakmenis – „Lancia 037“. Aprūpintas klasikine „Martini“ spalvų schema ir kitais atributais, kuriais šis automobilis žavėjo tuometinius ralio žiūrovus. Šio malonumo kaina? Ne mažiau kaip 500 tūkst, tačiau aukciono organizatoriai mano, jog šis automobilis į naujus iškeliaus už maždaug 700 - 800 tūkst. eurų.
„Rečiausio ralio bolido“ titulas šį kartą atiteks „Ford RS 200“. Ir iš tikrųjų – tai ypatingai retas automobilis, nes „Ford RS 200“ tarptautinėje ralio arenoje išbuvo vos vieną sezoną.
Pasaulio ralio čempionate pavėluotai pasirodęs bolidas vėliau puikiai pritapo Europos automobilių kroso čempionate ir netgi padėjo iškovoti ne vieną triuškinančią pergalę.
Aukciono organizatoriai neabejoja, jog „Ford RS 200“ retumas paskatins ne vieną savanorį, kuris užsimanys unikalios konstrukcijos „Fordą“ uždaryti tarp keturių sienų, o ir palyginus su kitais aukciono dalyviais, štai šis „Ford RS 200“ priklauso pigesnių ratuočių kategorijai. Aukciono organizatoriai tikina, jog šis automobilis bus parduotas už maždaug 250 tūkst. eurų.
Šių įspūdingų automobilių gretas papildys dar du aštriakampuočiai. Vienas iš jų – 1985 metais gimęs „Renault 5 Maxi Turbo“, kurio vertė šiandien svyruoja tarp 400 tūkst. ir 600 tūkst. eurų. Tuo tarpu ryškiomis spalvomis nudažytas „MG Metro 6R4“, taip pat pagamintas 1985 metais, aukciono organizatorių nuomone, šiandien gali būti vertas maždaug 300 tūkst. eurų.