• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau gyventojų apsiperka internetu, o užsakytas prekes atsiima įprastose parduotuvėse.

Vis daugiau gyventojų apsiperka internetu, o užsakytas prekes atsiima įprastose parduotuvėse.

REKLAMA

Tačiau pirkėjai pastebi, kad tokiems pirkėjams prekybininkai pritaiko vis naujus mokesčius.

Pasipiktino nauju mokesčiu „Senukuose“

Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytojas Vytas. Jis pasakojo pastebėjęs, kad šį mėnesį „Senukai“ pradėjo taikyti „Užsakymo paruošimo mokestį“ prekėms, kurios yra užsakomos internetu ir atsiimamos parduotuvėje.

„Suprantu, kad verslas nėra apribotas ir turi laisvę nurodyti savo kainas, o pirkėjas turi laisvę nepirkti jeigu jam tai netinka.

Tik didžiausia problema, jog pardavėjai gali ir įtraukia visus tuos kaštus į prekių kainą, ir šis mokestis akivaizdžiai yra papildomas, kuriam nėra pagrindo būti“, – piktinosi pirkėjas.

Jis teigė nematęs tokio mokesčio kituose prekybos tinkluose ir nenorėtų, kad „nepagrįsti mokesčiai“ būtų normali praktika pasipelnymui iš pirkėjų.

REKLAMA
REKLAMA

Nes taip esą nutiko su kitu „Administraciniu mokesčiu“, kuris taikoma prekių krepšeliui už mažesnę negu 20 eurų sumą. Pasak Vyto, tokį mokestį jau taiko kone visos internetinės parduotuvės.

REKLAMA

„Senukų“ „Užsakymo paruošimo mokestis“ mokestis apima visas prekes, kurias galima atsiimti parduotuvės atsiėmimo punkte užsisakius internetu, nepriklausomai nuo kainos, nepriklausomai nuo nuolaidų, nepriklausomai nuo lojalumo kortelės lygio, nepriklausomai ar prekės yra paimamos iš pačios parduotuvės, ar atvežamos. Šio mokesčio dydis – 0,38 euro.

Taip pat atsirado mokestis už „Greitą atsiėmimą parduotuvėje“. Šį mokestį pirkėjams galima pasirinkti ir sumokėjus 2,99 euro atsiimti prekes pagreitinta tvarka per 45 minutes.

REKLAMA
REKLAMA

„Labiausiai nenorėčiau, kad tokie nepagrįsti mokesčiai būtų normali praktika pasipelnymui iš pirkėjų. O šis mokestis, akivaizdžiai yra papildomas mokesti kuriam nėra pagrindo būti ir kuris jei tylėsime, iš 38 centų gali pakilti iki 2,99 euro ir daugiau“, – piktinosi skaitytojas.

Naujas mokestis – dėl objektyvių priežasčių

Komentare naujienų portalui tv3.lt „Kesko Senukai Digital“ neneigė, kad naujas mokestis pirkėjams buvo įvestas. Tačiau tikino, kad jis buvo įvestas dėl objektyvių priežasčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Užsakymo paruošimo mokesčio taikymas yra nulemtas objektyvių priežasčių ir yra natūrali praktika prekybos rinkoje, tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

Šis mokestis taikomas siekiant išlaikyti prekių paruošimo operatyvumą ir užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, kurios iš mūsų tikisi klientai“, – nurodė prekybos tinklo atstovai.

Pasak jų, skubantiems pirkėjams daugiau nei dvejus metus siūloma greitojo atsiėmimo parduotuvėje paslauga. Pasirinkus ją, užsakymą galima atsiimti per 45 minutes. Už tai irgi imamas papildomas mokestis.

„Gera klientų apsipirkimo patirtis yra svarbiausias mūsų prioritetas. Nuolat ieškome būdų savo klientams pasiūlyti kuo platesnį asortimentą, konkurencingas kainas, kokybiškas paslaugas“, – patikino „Senukų“ atstovai.

REKLAMA
Kad tam yra atskirai darbuotojai pasamdyti, kuriems alga surenkama iš tų centų. Apskritai senukams patylėt apie aukštą aptarnavimo lygį, darbuotojai dažnai nežino nei kur jų prekės sudėtos nei ką nors pasakyt apie jas.
Nereikia meluoti.Uzsienyje...pav.Vokietijoje uzsisakius prekę internetu jokių papildomų mokesčių nera.Kai kurios firmos netgi už persiuntimą prekės paštu neima mokesčio iš klientų.
Niekur prekybininkai taip godžiai nelupikauja kaip Lietuvoje.
Kokios dar objektyvios priežastys? Kodėl internetinėje prekyboje geresnės prekės ir pažymima ,,tik internetu"? Objektyvios priežastys? Ar t.t. nelygios galimybės?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų