Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dar vienas perliukas, kuris kadaise buvo labai populiarus mūsų šalies keliuose. Vakar jums parodėme pakankamai seną, tačiau labai stilingai patobulintą B3 „Passat". Šiandien tuo tarpu norime pademonstruoti „Ford Orion".
Pakankamai neįprastas automobilis, kuris būtų patobulintas kruopščią ranka. Kodėl? Na iš tikro „Orion" niekados nebuvo tokiu automobiliu, kuris būtų kiekvieno automobilio entuziasto svajonė ar ne? Tačiau, jeigu jūsų garaže užsistovėjo tokio tipo automobilis, norime jums parodyti pavyzdį, kaip reikėtų skoningai pagražinti „Ford Orion".
Antrosios kartos „Orion" buvo pristatytas dar 1990 metais ir buvo siūlomas su tais pačiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kaip ir „Escort". Kadangi tai buvo „Escort" modelio sedanas, automobilis turėjo daugybę tų pačių techninių komponentų, kaip ir hečbekas.
1992 metais „Ford" pristatė pačią sportiškiausią ir galingiausią „Orion Ghia Si" modifikaciją. Ji buvo aprūpinta 1,8 litro benzininiu varikliu, kuris išvystydavo 130 arklio galių.
Nors ties daugeliu punktų „Orion" savo konkurentams neprilygo, tačiau savo metu tai buvo pakankamai patraukli ir įdomi alternatyva „Volkswagen Jetta/Vento" ar „Opel Ascona/Vectra" automobiliams.
„Ford" nutraukė „Orion" ir tuo pačiu „Escort" gamybą 1998 metais, kai juos pakeitė visiškai naujas „Focus", kuris po daugelio metų sugrąžino „Ford" į populiariausių automobilių gamintojų trejetuką.
Dar vienas perliukas, kuris kadaise buvo labai populiarus mūsų šalies keliuose. Vakar jums parodėme pakankamai seną, tačiau labai stilingai patobulintą B3 „Passat". Šiandien tuo tarpu norime pademonstruoti „Ford Orion".
Pakankamai neįprastas automobilis, kuris būtų patobulintas kruopščią ranka. Kodėl? Na iš tikro „Orion" niekados nebuvo tokiu automobiliu, kuris būtų kiekvieno automobilio entuziasto svajonė ar ne? Tačiau, jeigu jūsų garaže užsistovėjo tokio tipo automobilis, norime jums parodyti pavyzdį, kaip reikėtų skoningai pagražinti „Ford Orion".
Antrosios kartos „Orion" buvo pristatytas dar 1990 metais ir buvo siūlomas su tais pačiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kaip ir „Escort". Kadangi tai buvo „Escort" modelio sedanas, automobilis turėjo daugybę tų pačių techninių komponentų, kaip ir hečbekas.
1992 metais „Ford" pristatė pačią sportiškiausią ir galingiausią „Orion Ghia Si" modifikaciją. Ji buvo aprūpinta 1,8 litro benzininiu varikliu, kuris išvystydavo 130 arklio galių.
Nors ties daugeliu punktų „Orion" savo konkurentams neprilygo, tačiau savo metu tai buvo pakankamai patraukli ir įdomi alternatyva „Volkswagen Jetta/Vento" ar „Opel Ascona/Vectra" automobiliams.
„Ford" nutraukė „Orion" ir tuo pačiu „Escort" gamybą 1998 metais, kai juos pakeitė visiškai naujas „Focus", kuris po daugelio metų sugrąžino „Ford" į populiariausių automobilių gamintojų trejetuką.