Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Toyota Celica“ buvo vienas populiariausių sportiškų automobilių pasaulyje. Gamintas keletą dešimtmečių, japoniško kupė receptas visuomet buvo keičiamas ir tobulinamas, bandant prisitaikyti prie tuometinių pirkėjų poreikių.
Deja, bet „Toyota Celica“ šiuo metu nėra gaminamas. Iki šiol „Toyota“ nėra sukūrusi pilnaverčio „Celica“ įpėdinio, tačiau didėjantis susidomėjimas sportiškais modeliais gali pakeisti „Toyota“ vadovų nuomonę.
Klasika laikomi „Toyota Celica“ modeliai labai dažnai stovi automanų garažuose ir į bendro naudojimo kelius išrieda tik ypatingomis progomis. Tuo tarpu Australijoje gyvenantys automanai klasika laikomais „Toyota Celica“ modeliai lenktyniauja vietinėse traukos varžybose.
Jamie Heritage - vyrukas, kuris kurį laiką naudojosi 1971 metų gamybos „Toyota Celica“ paslaugomis. Į šį modelį jis buvo sumontavo „Lexus“ inžinierių sukurtą V8 motorą. Vėliau, supratęs, jog galingas motoras turi per daug galios, o galiniai ratai nesugeba susitvarkyti su milžinišku būriu pasiutusiu arklių, į savo mylimą „Toyota Celica“ sumontavo „Nissan Skyline GT-R R34“ pavarų dėžę ir „Nissan Skyline GT-R R33“ modelio diferencialus.
Galutinis rezultatas - 1100 arklio galių jėgainę ir keturių varančiųjų ratų pavarą turinti „Toyota Celica“, kuri be didelių problemų gali pasiekti net 320 km/val. greitį.
„Toyota Celica“ buvo vienas populiariausių sportiškų automobilių pasaulyje. Gamintas keletą dešimtmečių, japoniško kupė receptas visuomet buvo keičiamas ir tobulinamas, bandant prisitaikyti prie tuometinių pirkėjų poreikių.
Deja, bet „Toyota Celica“ šiuo metu nėra gaminamas. Iki šiol „Toyota“ nėra sukūrusi pilnaverčio „Celica“ įpėdinio, tačiau didėjantis susidomėjimas sportiškais modeliais gali pakeisti „Toyota“ vadovų nuomonę.
Klasika laikomi „Toyota Celica“ modeliai labai dažnai stovi automanų garažuose ir į bendro naudojimo kelius išrieda tik ypatingomis progomis. Tuo tarpu Australijoje gyvenantys automanai klasika laikomais „Toyota Celica“ modeliai lenktyniauja vietinėse traukos varžybose.
Jamie Heritage - vyrukas, kuris kurį laiką naudojosi 1971 metų gamybos „Toyota Celica“ paslaugomis. Į šį modelį jis buvo sumontavo „Lexus“ inžinierių sukurtą V8 motorą. Vėliau, supratęs, jog galingas motoras turi per daug galios, o galiniai ratai nesugeba susitvarkyti su milžinišku būriu pasiutusiu arklių, į savo mylimą „Toyota Celica“ sumontavo „Nissan Skyline GT-R R34“ pavarų dėžę ir „Nissan Skyline GT-R R33“ modelio diferencialus.
Galutinis rezultatas - 1100 arklio galių jėgainę ir keturių varančiųjų ratų pavarą turinti „Toyota Celica“, kuri be didelių problemų gali pasiekti net 320 km/val. greitį.