• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Remiantis „Swedbank“ duomenimis, prie interneto banko bent kartą per mėnesį prisijungia 1 iš 3 senjorų, turinčių elektroninės bankininkystės prieigą. Latvijoje ir Estijoje vyresnio amžiaus žmonės aktyvesni – bent kartą per mėnesį interneto banką aplanko pusė prisijungimą turinčių klientų.

REKLAMA
REKLAMA

„Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovės O. Žvirzdinės teigimu, toks skirtumas nėra stebinantis, nes Lietuvoje elektroninės paslaugos apskritai yra mažiau populiarios visose amžiaus grupėse. „Per mėnesį mūsų interneto banką aplanko beveik 65 tūkstančiai senjorų ir šis skaičius auga. Didelį įspūdį daro senjorų imlumas – perpratę elektroninės bankininkystės funcionalumą, jie prisijungia vidutiniškai kartą per savaitę ir interneto banko naudojimo įpročiais mažai kuo skiriasi nuo jaunimo,“ – sako O. Žvirzdinė.

REKLAMA

Siekiant naudojimąsi interneto banku padaryti dar paprastesniu, „Swedbank“ pristatė specialią interneto banko aplinką, kurioje dažniausiai senjorų atliekamos operacijos yra pasiekiamos greičiau ir patogiau. Prisijungęs prie senjorų aplinkos, klientas iškart gali pasirinkti, kokį veiksmą nori atlikti: pervesti pinigų, peržiūrėti sąskaitos likutį, sumokėti už komunalines ir kitas paslaugas. Kiekvienai šių operacijų taip pat paruošta animuota instrukcija, kurioje žingsnis po žingsnio paaiškinama, kaip ją atlikti.

REKLAMA
REKLAMA

„Senjorų interneto banko aplinką sukūrėme išanalizavę, kokias operacijas dažniausiai atlieka vyresnio amžiaus klientai, kokius klausimus kelia skambindami mums telefonu, ko prašo pamokyti užsukę į „Senjorų finansų akademiją,“ – teigia O. Žvirzdinė.

Banko duomenimis, vyresni klientai pamažu atranda ir tokias interneto banko funkcijas, kuriomis anksčiau naudojosi tik didžiausi elektroninės erdvės entuziastai. Per 2012 m. internetu perkančių senjorų padaugėjo beveik penktadaliu, o tiesioginio debeto naudotojų skaičius perkopė 100 tūkstančių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Viena vertus, svarbus motyvuojantis faktorius yra kaina, nes atsiskaitymai internetu padeda sutaupyti. Kita vertus, elektroniniai įrankiai tampa vis paprastesni. Jie tobulinami atsižvelgiant į klientų elgseną ir poreikius, todėl naudojimas tampa intuityvus, – sako „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė. – Pavyzdžiui, tam, kad senjorų interneto banko aplinkoje atliktumėt pavedimą, nereikia operacijų sąraše ieškoti vietinio mokėjimo. Pakanka spustelti mygtuką „Pervesti pinigų“.

REKLAMA

Supaprastinta interneto banko aplinka gali naudotis visi „Senjorų programos“ dalyviai. Šiuo metu „Swedbank“ interneto banku aktyviai naudojasi beveik 560 tūkstančių klientų, per metus jų skaičius išaugo 12 proc. Vidutiniškai prie interneto banko privatiems klientams per dieną prisijungiama 109 000 kartų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų