Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Variklių keitimas nėra naujiena šiame pasaulyje. Pasižiūrėkite į įvairiausių markių entuziastus, kurie į savo senus automobilius sumontuoją galingesnį, modernesnį ar šiaip iš koto verčiantį agregatą.
Amerikoje egzistuoja viena kompanija, kuri užsiiminėja senų „Volkswagen Transporter“ restauravimu ir tobulinimu. Kadaise ir mūsų keliuose buvęs populiarus modelis tolimoje Amerikoje atgimsta iš naujo.
Kompanija vietoj oru aušinamo variklio sumontavo modernesnį „Subaru Boxer“ tipo variklį. Pavyzdžiui vienas iš egzempliorių yra varomas 3,3 litro motoru, kuris kadaise buvo montuojamas „Subaru SVX“ automobilius. Kiti turi net ir modernius benzininius variklius iš įprastų „Subaru“ modelių. Vis dėlto reikėtų pridurti, jog tokios modifikacijos nėra pigios. Neseniai vienas klientas gavo net 60,000 dolerių sąskaitą.
O dabar grožimės autobusiuku.
Variklių keitimas nėra naujiena šiame pasaulyje. Pasižiūrėkite į įvairiausių markių entuziastus, kurie į savo senus automobilius sumontuoją galingesnį, modernesnį ar šiaip iš koto verčiantį agregatą.
Amerikoje egzistuoja viena kompanija, kuri užsiiminėja senų „Volkswagen Transporter“ restauravimu ir tobulinimu. Kadaise ir mūsų keliuose buvęs populiarus modelis tolimoje Amerikoje atgimsta iš naujo.
Kompanija vietoj oru aušinamo variklio sumontavo modernesnį „Subaru Boxer“ tipo variklį. Pavyzdžiui vienas iš egzempliorių yra varomas 3,3 litro motoru, kuris kadaise buvo montuojamas „Subaru SVX“ automobilius. Kiti turi net ir modernius benzininius variklius iš įprastų „Subaru“ modelių. Vis dėlto reikėtų pridurti, jog tokios modifikacijos nėra pigios. Neseniai vienas klientas gavo net 60,000 dolerių sąskaitą.
O dabar grožimės autobusiuku.