Ketvirtadienį, birželio 7 d. paskelbto antrojo klasikinių automobilių konkurso simboliu tapo sportinis „Formulės 3“ bolidas. Kaip pažymėjo, „Classic Car Club Lietuva“ vadovas Mantas Juočeris toks sprendimas priimtas plečiant tolerancijos ribas klasikinio automobilio apibrėžimui ir taip stengiantis pritraukti dar daugiau dalyvių ir tuo besidominčios publikos. Savaime suprantama, kad tuo pačiu tai yra vieno iš pagrindinių konkurso rėmėjų, kurie platina pasivažinėjimo šia formule kuponus, reklama, tačiau reikia pažymėti, kad bolidas yra tikrai neeilinis.
1995 m. „Formula Renault-Tattus“ (nuotr. Organizatorių)
Formulė pagal Dariaus Jonušio užsakymą buvo pagaminta dar 1995 m., modelis atitiko FIA reikalavimus keliamus F3 bolidams ir buvo paruošta specialiai „Formula Renault“ serijos lenktynėms. Dvejus metus lenktyniavęs Vakarų Europoje, tačiau įspūdingų rezultatų nepasiekęs D. Jonušis parsigabeno bolidą į Lietuvą 1997 m., dalyvavo šalies žiedinių lenktynių serijos formulės klasėje ir pirmuoju bandymu tapo čempionu. Verslininko įžvalgą turinčio lenktynininko užsakymu formulė vėliau buvo perdaryta įrengiant papildomą vietą keleiviui.
1995 m. „Formula Renault-Tattus“ (nuotr. Organizatorių)
Šiuo metu raudonasis „Formulės 3“ bolidas priklauso D. Jonušio bičiuliui, lenktynininkui Egidijui Guteravičiui, kuris formulės klasėje, tiesa kitu automobiliu, Lietuvoje lenktyniavo nuo 2002 iki 2010 m. Tiesa, bolido vairuotojas, kuris suteiks visiems norintiems nepakartojamų įspūdžių, šiuo metu yra Egidijaus bičiulis Rokas Markevičius. 2002-2003 m. Lietuvos kartingų čempionate šis vyrukas užėmė antrąją vietą, net keturis kartus dalyvavo „Omnitel 1000 km“lenktynėse, ilgų nuotolių varžybose Kačerginėje.
1995 m. „Formula Renault-Tattus“ keleivio vietą teko išbandyti ir Aistei Paškevičiūtei (nuotr. Organizatorių)
Nepavyzdingos būklės „Nemuno žiedo“ danga, kuria ne pirmus metus vėžinami visi norintys ir galintys už tai susimokėti, „Formulės 3“ bolido pakabai yra rimtas iššūkis ‒ didžiąją dalį trasos automobilis šokinėja kaip patrakęs. Anot piloto R. Markevičiaus, nors labai norėtųsi, kad danga būtų lygesnė, trasa yra tinkama sportiniam važiavimui. „Krato ne tik vežamus keleivius, bet ir mane ‒ po ilgiau trunkančių važiavimų stengiantis atlaikyti išcentrines jėgas paskausta kaklą. Kalbant apie saugumą ‒ aš važiuoju lėčiau nei gali ši formulė, labai jaučiu sunkesnis ar lengvesnis yra keleivis, bendras balansas priklauso ir nuo ūgio. Priklausomai nuo keleivio ūgio ir svorio labiau slysta priekinė arba galinė ašis“, ‒ kalbėjo lenktynininkas.
„Formula Renault-Tattus“ duomenys
Gamybos metai: 1995
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h: 4,5 s
Variklis: „Renault Sport“ 4 cilindrų, 2000 kubinių centimetrų, pagamintas specialiai „Formula Renault-Tattus“ bolidams, 8 vožtuvų galvutė
Maksimali galia: 175 AG esant 7200 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 263 Nm esant 5200 aps./min.
Pavarų dėžė: 5 laipsnių kumštelinė
Ilgis: 420 cm
Plotis: 170 cm
Aukštis: 100 cm
Svoris: 540 kg