• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automobiliai - nuostabus dalykas. Nors tai yra daiktai, sukurti žmogaus naudai, kai kurie iš jų tampa lyg gyvi organizmai. Organizmai, pralenkiantys laiką - Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, Ferrari 250 GTO, Pontiac GTO ir taip toliau. Vienas tokių - 1940 metų Ford Coupe, kurį gamintojas prikelia antram gyvenimui.


Pats automobilis nebus gaminamas, jis tiesiog neatitiktų šiandieninių reikalavimų, tačiau Ford yra pasiruošę gaminti tik kėbulą ir važiuoklę, kaip bazę tiuningo projektams. Kaip teigia gamintojas, automobilių tobulintojai jau senai prašė tokio gaminio, nes surasti 70-ties metų senumo automobilį yra praktiškai neįmanoma ar per brangu. Tuo pačiu amerikiečiai jau kuris laikas gali pagaminti originalų 65-ujų Mustang kėbulą, kuris susilaukė didelio pasisekimo.


Taigi, 40-ųjų Fordas jūsų kišenes patuštins 11 900 -15 000 dolerių. Kaina priklauso nuo koplektacijos (?). Visų pirma, už šiuos pinigus gaunate moderniomis virinimo technologijomis suvirintą kėbulą, o tai reiškia, kad jis bus tvirtesnis. Taip pat šis gaminys yra pilnai apsaugotas nuo korozijos. O toliau prasideda komplektacijos - galite pasirinkti kokio dydžio bus variklio skyrius. Tai priklauso nuo to ar planuojate dėti originalų V8, ar ketinate iš šio automobilio sukurti pašėlusį projektą su didžiuliu varikliu. Taip pat galite pasirinkti, ar su kėbulu norėsite gauti duris ir dangčius. Pasirinkę norimą komplektaciją gausite klasikinį kėbulą už tikrai patrauklią kainą. Verta paminėti, kad ši daikčiuką galite užsisakyti tik pas vieną Ford atstovą - Dennis Carpenter Ford Restoration Parts.


Dabar šiektiek įdomybių. Dennis Carpenter Ford Restoration Parts pradėjo savo veiklą poto, kai šios firmos įkūrėjas, Dennis Carpenter, prieš 40 metų restauravo būtent tokį 40-ųjų Ford Coupe ir niekur negalėjo rasti originalių salono panelės rankenėlių. Todėl ponas Dennis kreipėsį į Ford, prašydamas brėžinių rankenėlėms pagaminti. Gamintojas sutiko ir nuo tada prasidėjo jų bendradarbiavimas, kuris išsirutuliojo iki to, kad Dennis'o įmonė tapo vieninteliu atstovu, kuris specializuojasi originalių Ford dalių, skirtų restauracijai, pardavimu.


Ir galiausiai norime jums papasakoti, kodėl Ford Coupe yra išskirtinis automobilis. Visų pirma, jis nebuvo sukurtas kaip sportinis, išskirtinis ar super galingas automobilis. Iš tiesų, jis tais laikais buvo eilinis, niekuo neišsiskiriantis metalo gabalas. Jį išskirtiniu padarė Sausojo įstatymo laikai - tokio tipo automobiliai buvo naudojami vežioti nelegalų alkoholį. Idėja buvo tokia, kad pilkas ir niekuo neišsiskiriantis Ford'as nepritrauks policijos dėmesio, nors po dangčiu būdavo stipriai patobulintas variklis, sustiprinta važiuoklė. Ir galų galiausiai, kontrabandininkai vakarais susirinkdavo išsiaiškinti kieno automobilis yra greitesnis. Viso to pasekoje gimė NASCAR. Taigi, dėl to, kad šis automobilis buvo vienas iš pirmųjų sulaukusių ne gamyklinių patobulinimų ir yra tikras NASCAR protėvis, jis yra labai vertinamas už Atlanto.



Automobiliai - nuostabus dalykas. Nors tai yra daiktai, sukurti žmogaus naudai, kai kurie iš jų tampa lyg gyvi organizmai. Organizmai, pralenkiantys laiką - Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, Ferrari 250 GTO, Pontiac GTO ir taip toliau. Vienas tokių - 1940 metų Ford Coupe, kurį gamintojas prikelia antram gyvenimui.


Pats automobilis nebus gaminamas, jis tiesiog neatitiktų šiandieninių reikalavimų, tačiau Ford yra pasiruošę gaminti tik kėbulą ir važiuoklę, kaip bazę tiuningo projektams. Kaip teigia gamintojas, automobilių tobulintojai jau senai prašė tokio gaminio, nes surasti 70-ties metų senumo automobilį yra praktiškai neįmanoma ar per brangu. Tuo pačiu amerikiečiai jau kuris laikas gali pagaminti originalų 65-ujų Mustang kėbulą, kuris susilaukė didelio pasisekimo.


Taigi, 40-ųjų Fordas jūsų kišenes patuštins 11 900 -15 000 dolerių. Kaina priklauso nuo koplektacijos (?). Visų pirma, už šiuos pinigus gaunate moderniomis virinimo technologijomis suvirintą kėbulą, o tai reiškia, kad jis bus tvirtesnis. Taip pat šis gaminys yra pilnai apsaugotas nuo korozijos. O toliau prasideda komplektacijos - galite pasirinkti kokio dydžio bus variklio skyrius. Tai priklauso nuo to ar planuojate dėti originalų V8, ar ketinate iš šio automobilio sukurti pašėlusį projektą su didžiuliu varikliu. Taip pat galite pasirinkti, ar su kėbulu norėsite gauti duris ir dangčius. Pasirinkę norimą komplektaciją gausite klasikinį kėbulą už tikrai patrauklią kainą. Verta paminėti, kad ši daikčiuką galite užsisakyti tik pas vieną Ford atstovą - Dennis Carpenter Ford Restoration Parts.


Dabar šiektiek įdomybių. Dennis Carpenter Ford Restoration Parts pradėjo savo veiklą poto, kai šios firmos įkūrėjas, Dennis Carpenter, prieš 40 metų restauravo būtent tokį 40-ųjų Ford Coupe ir niekur negalėjo rasti originalių salono panelės rankenėlių. Todėl ponas Dennis kreipėsį į Ford, prašydamas brėžinių rankenėlėms pagaminti. Gamintojas sutiko ir nuo tada prasidėjo jų bendradarbiavimas, kuris išsirutuliojo iki to, kad Dennis'o įmonė tapo vieninteliu atstovu, kuris specializuojasi originalių Ford dalių, skirtų restauracijai, pardavimu.


Ir galiausiai norime jums papasakoti, kodėl Ford Coupe yra išskirtinis automobilis. Visų pirma, jis nebuvo sukurtas kaip sportinis, išskirtinis ar super galingas automobilis. Iš tiesų, jis tais laikais buvo eilinis, niekuo neišsiskiriantis metalo gabalas. Jį išskirtiniu padarė Sausojo įstatymo laikai - tokio tipo automobiliai buvo naudojami vežioti nelegalų alkoholį. Idėja buvo tokia, kad pilkas ir niekuo neišsiskiriantis Ford'as nepritrauks policijos dėmesio, nors po dangčiu būdavo stipriai patobulintas variklis, sustiprinta važiuoklė. Ir galų galiausiai, kontrabandininkai vakarais susirinkdavo išsiaiškinti kieno automobilis yra greitesnis. Viso to pasekoje gimė NASCAR. Taigi, dėl to, kad šis automobilis buvo vienas iš pirmųjų sulaukusių ne gamyklinių patobulinimų ir yra tikras NASCAR protėvis, jis yra labai vertinamas už Atlanto.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų