Pats pirmas penktos serijos bavarų sedanas su raidele „M“ debiutavo Amsterdamo automobilių salone 1984 metais. Nuo konvejerio pirmasis „BMW M5“ riedėjo 1985-1988 metais. Vokiečiai pagamino tik 2191 tokį automobilį, tačiau nemažai jų, prižiūrimi rūpestingų šeimininkų, važinėja ir šiandien. Vienas iš tokių egzotiškų „M5“ vis dar džiugina San Diege gyvenantį amerikietį Randy Balingit-Hartmann.
Vieną iš paskutinių pirmos kartos „M5“ amerikietis nusipirko 1988 metais. Pasak R. Balingit-Hartmann, tai buvo pats pirmasis „M5“ San Diege. Šiandien jo automobilis pravažiavęs 640 tūkst. kilometrų, tačiau amerikietis niekuo gyvu nežada parduoti jau klasika tapusio automobilio. Pasak jo, pirmasis „M5“ visus šiuos metus tarnavo be jokių ožiavimųsi, o sėdus prie jo vairo vairavimo džiaugsmo į valias būna ir šiandien.
Šio „M5“ galinius ratus suka 3,5 litro darbo tūrio 256 a.g. (amerikinės versijos motoras šiek tiek „pridusintas“ – Europai skirto automobilio galia siekė 286 a.g.) „šešiukė“. Kai teigia automobilio šeimininkas, vertinant iš šių dienų pozicijų tai nėra kažkas įspūdingo, bet viską kompensuoja „skaidrus“ automobilio valdymas ir griežtas charakteris. Pasigrožėkite trumpa filmuota ode nesenstančiai klasikai.