Toks modelis kaip „Audi 80“, patekęs į entuziasto rankas dažniausiai turi praeiti keletą modelio gaivinimo etapų. Štai šios „Audi 80“ savininkas, Patrikas, pašalino visus kėbulo trūkumus, kėbulą perdažė, iš naujo perrinko 1.8 litro 4 cilindrų benzininį variklį. Tačiau tai dar ne viskas.
Gamyklinį vairą pakeitė „Nari Classico“, gamyklinius ratus pakeitė „Lenso BSX“ („BBS RS“ replikos), kurių išmatavimai yra 9 x 16.
Nereikėtų užmiršti reguliuojamo aukščio amortizatorių, didesnių stabdžių diskų, camber plate'ų ir „GTE“ spoilerio.
Ar prieš dvidešimt metų antros kartos „Audi 80“ buvo taip pat mylimas ir palankiai sutinkamas kaip ir dabar? Prieš dvidešimt metų šių „Audi“ markės modelių netrūko nei Vilniuje, nei Kaune, nei Klaipėdoje, nei bet kuriame nors kitame Lietuvos mieste ar kaimelyje.
Prasukame laikrodį dvidešimt metų į priekį ir ką matome? Antros kartos „Audi 80“ dabar galima surasti pas vyresnio amžiaus senolius, kurie su šiuo automobiliu atsiguls į karstą, arba pas automobilių entuziastus, kurie žino „80“ modelio vertę.
Ar prieš dvidešimt metų antros kartos „Audi 80“ buvo taip pat mylimas ir palankiai sutinkamas kaip ir dabar? Prieš dvidešimt metų šių „Audi“ markės modelių netrūko nei Vilniuje, nei Kaune, nei Klaipėdoje, nei bet kuriame nors kitame Lietuvos mieste ar kaimelyje.
Prasukame laikrodį dvidešimt metų į priekį ir ką matome? Antros kartos „Audi 80“ dabar galima surasti pas vyresnio amžiaus senolius, kurie su šiuo automobiliu atsiguls į karstą, arba pas automobilių entuziastus, kurie žino „80“ modelio vertę.