Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lietuvos šoninio slydimo „semi-pro“ pirmenybių 5-ojo etapo kovos rugpjūčio 12-13 dienomis žada šį tą daugiau nei motorų kakofoniją ir svilinamų padangų dūmų uždangas. Čempionatą organizuojantys komandos „SideToSide“ vyrai Druskininkuose planuoja surengti tokią šonaslydžio fiestą, kuri drifto skeptikus paverstų simpatikais.
Aikštelė greta „Snow Arenos“ pirmąją ilgojo savaitgalio dieną, penktadienio (rugpjūčio 12 d.) vakarą bus transformuota į šonaslydžio kovų lauką, kuriame greta tradicinės treniruočių ir instruktažų sesijos, bus sudarytos galimybės visiems norintiems ne tik „pačiupinėti“ sportinę techniką, bet ir išbandyti jos generuojamą galią sėdint keleivio krėsle.
„Pastebėjome, kad kuo daugiau žmogus sužino apie šonaslydžio varžybų taisykles ir specialiai joms perdirbtas mašinas, tuo pagarbiau žiūri į sportininkus. Kaip tik todėl mes stengiamės su žiūrovais užmegzti kuo glaudesnius kontaktus, parodyti jiems komandų „virtuvę“ ir kiek įmanoma detaliau viską pakomentuoti. Pernai, kai drifto varžybos Druskininkuose buvo surengtos pirmą kartą, visiems vietiniams žmonėms, susigundžiusiems jas pažiūrėti, tai buvo nemažas atradimas. Šiek tiek gaila tik to, kad, greičiausiai dėl pernelyg mažos informacijos sklaidos, apie renginį nedaug kas žinojo. Šiais metais stengiamės tą klaidą ištaisyti“, – žada vienas „Side to Side“ komandos lyderių Tomas Makarevičius.
Kalbėdami apie šios lenktynių atmainos esmę, užsikrėtusieji šonaslydžio virusu tikina, kad driftas nėra vien techniškas automobilio valdymas. Sportininkai šonaslydį linkę lyginti su karate (beje, būtent Japonijoje jis ir atsirado) demonstruojama kata – kova su įsivaizduojamu priešininku. Drifto meistras savo automobilio valdymo įgūdžius atskleidžia didžiuliu greičiu slystančią mašiną nukreipdamas tiksliai ten kur reikia. T. y. jis atskleidžia ne brutalią jėgą, bet gebėjimą ją virtuoziškai valdyti.
Kaip kam sekasi su šia užduotimi susidoroti bus galima stebėti keturiose treniruočių sesijose bei kvalifikacinių važiavimų metu, vyksiančių iki šeštadienio popietės. Rugpjūčio 13 d., šeštadienį, po 15.20 val. numatyto parado ir oficialaus varžybų atidarymo, Lietuvos drifto semi-pro pirmenybių 5-ojo etapo dalyviai pradės porinius važiavimus, kurie truks iki maždaug 19 val., kai bus išaiškintas pats stipriausias pilotas. Po apdovanojimų ceremonijos visi norintieji galės išbandyti „Drift-taxi“ atrakciją – pasivažinėjimą trasa su pačiais geriausiais šonaslydžio meistrais.
Tiesa, turintys leidimus sportininkai galės vežti keleivius ir treniruočių metu (iki kvalifikacijos) visą penktadienį ir šeštadienį. Leidimus išduos techninė komisija patikrinus, ar keleivio sėdynė įrengta tinkamai. „Šalmų taisyklė“ galioja be išimties – tiek pilotas, tiek ir keleivis važiavimo metu turi dėvėti užsegtus šalmus.
Dalyviai perspėjami, kad tiek treniruotėse, tiek varžybose bus privalu dėvėti specialius sportinius kombinezonus (homologacija nebūtina) ir turėti licenciją. Abi varžybų dienas bus važiuojama ta pačia trasa, o dalyvių skaičius ribojamas iki 25.
Lietuvos šoninio slydimo „semi-pro“ pirmenybių 5-ojo etapo kovos rugpjūčio 12-13 dienomis žada šį tą daugiau nei motorų kakofoniją ir svilinamų padangų dūmų uždangas. Čempionatą organizuojantys komandos „SideToSide“ vyrai Druskininkuose planuoja surengti tokią šonaslydžio fiestą, kuri drifto skeptikus paverstų simpatikais.
Aikštelė greta „Snow Arenos“ pirmąją ilgojo savaitgalio dieną, penktadienio (rugpjūčio 12 d.) vakarą bus transformuota į šonaslydžio kovų lauką, kuriame greta tradicinės treniruočių ir instruktažų sesijos, bus sudarytos galimybės visiems norintiems ne tik „pačiupinėti“ sportinę techniką, bet ir išbandyti jos generuojamą galią sėdint keleivio krėsle.
„Pastebėjome, kad kuo daugiau žmogus sužino apie šonaslydžio varžybų taisykles ir specialiai joms perdirbtas mašinas, tuo pagarbiau žiūri į sportininkus. Kaip tik todėl mes stengiamės su žiūrovais užmegzti kuo glaudesnius kontaktus, parodyti jiems komandų „virtuvę“ ir kiek įmanoma detaliau viską pakomentuoti. Pernai, kai drifto varžybos Druskininkuose buvo surengtos pirmą kartą, visiems vietiniams žmonėms, susigundžiusiems jas pažiūrėti, tai buvo nemažas atradimas. Šiek tiek gaila tik to, kad, greičiausiai dėl pernelyg mažos informacijos sklaidos, apie renginį nedaug kas žinojo. Šiais metais stengiamės tą klaidą ištaisyti“, – žada vienas „Side to Side“ komandos lyderių Tomas Makarevičius.
Kalbėdami apie šios lenktynių atmainos esmę, užsikrėtusieji šonaslydžio virusu tikina, kad driftas nėra vien techniškas automobilio valdymas. Sportininkai šonaslydį linkę lyginti su karate (beje, būtent Japonijoje jis ir atsirado) demonstruojama kata – kova su įsivaizduojamu priešininku. Drifto meistras savo automobilio valdymo įgūdžius atskleidžia didžiuliu greičiu slystančią mašiną nukreipdamas tiksliai ten kur reikia. T. y. jis atskleidžia ne brutalią jėgą, bet gebėjimą ją virtuoziškai valdyti.
Kaip kam sekasi su šia užduotimi susidoroti bus galima stebėti keturiose treniruočių sesijose bei kvalifikacinių važiavimų metu, vyksiančių iki šeštadienio popietės. Rugpjūčio 13 d., šeštadienį, po 15.20 val. numatyto parado ir oficialaus varžybų atidarymo, Lietuvos drifto semi-pro pirmenybių 5-ojo etapo dalyviai pradės porinius važiavimus, kurie truks iki maždaug 19 val., kai bus išaiškintas pats stipriausias pilotas. Po apdovanojimų ceremonijos visi norintieji galės išbandyti „Drift-taxi“ atrakciją – pasivažinėjimą trasa su pačiais geriausiais šonaslydžio meistrais.
Tiesa, turintys leidimus sportininkai galės vežti keleivius ir treniruočių metu (iki kvalifikacijos) visą penktadienį ir šeštadienį. Leidimus išduos techninė komisija patikrinus, ar keleivio sėdynė įrengta tinkamai. „Šalmų taisyklė“ galioja be išimties – tiek pilotas, tiek ir keleivis važiavimo metu turi dėvėti užsegtus šalmus.
Dalyviai perspėjami, kad tiek treniruotėse, tiek varžybose bus privalu dėvėti specialius sportinius kombinezonus (homologacija nebūtina) ir turėti licenciją. Abi varžybų dienas bus važiuojama ta pačia trasa, o dalyvių skaičius ribojamas iki 25.