• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seksas parduoda, ypač, kai verslininkas nori parduoti moterišką apatinį trikotažą ar sekso žaisliukus. Du žymūs Didžiosios Britanijos reklamų kūrėjai susibūrė tam, kad vienam garsiausių ir brangiausių Londono suaugusiems skirtų prekių ženklui „Coco de Mer“ sukurtų šokiruojančią ir į jokius rėmus netelpančią seksualią reklamą filmo pavidalu.

15

Seksas parduoda, ypač, kai verslininkas nori parduoti moterišką apatinį trikotažą ar sekso žaisliukus. Du žymūs Didžiosios Britanijos reklamų kūrėjai susibūrė tam, kad vienam garsiausių ir brangiausių Londono suaugusiems skirtų prekių ženklui „Coco de Mer“ sukurtų šokiruojančią ir į jokius rėmus netelpančią seksualią reklamą filmo pavidalu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„TBWA\London“ kūrybos specialistas Walteris Campbellas ir žymus fotografas Rankinas pristatė pustrečios minutės klipą, kuriame realizavo kūrybišką viziją, panaudoję daugybę seksualių įvaizdžių, persipinusių su, atrodo, visiškai iš konteksto iškrentančiais vaizdiniais. Kūrėjai savo darbą vadina meniniu filmu, kurio pabaigoje pasirodo „Coco de Mer“ logotipas.

REKLAMA

Tačiau W. Campbellas ir Rankinas nepaprastai didžiuojasi savo kūriniu, kuris pasirodys ne tik internete, bet ir kinuose.

Rankinas, savo portfolio galintis pasigirti daugybe aukščiausios kokybės mados filmų, teigia, kad tai neabejotinai geriausias darbas, kurį jis kada nors yra padaręs.

REKLAMA
REKLAMA

„Darydamas kažką panašaus, aš kuriu patirtį. Mes pakėlėme reklamą į naują lygį. Į lygį, kuriame žiūrovas mėgaujasi filmu. Žmonės tai vadina turinio marketingu, bet būtent tai jie ir nori matyti“, - sako Rankinas.

W. Campbellas priduria, kad erotika visuomenėje negauna deramo dėmesio, lyginant su kitomis meno šakomis. Taigi šį filmą jie sukūrė, norėdami nustebinti, sujaudinti ir, svarbiausia, padrąsinti žmones giliau pasiknaisioti savo fantazijose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prie filmo kūrimo taip pat prisidėjo ir tokios nemažiau garsios reklamos industrijos žvaigždės, kaip Vicky Lawton, Trisha Ward ir Davidas Allainas.

Ar ši reklama verta vadintis "visų laikų seksualiausia"?
Prašome pasirinkti atsakymą!
Taip, tiek erotikos dar nesu matęs
Ne, esu matęs kurkas seksualesnių reklamų
BALSUOTI
REZULTATAI
Ar ši reklama verta vadintis "visų laikų seksualiausia"?
Taip, tiek erotikos dar nesu matęs
38.6%
Ne, esu matęs kurkas seksualesnių reklamų
60.3%
Balsavo: 516

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų