„TBWA\London“ kūrybos specialistas Walteris Campbellas ir žymus fotografas Rankinas pristatė pustrečios minutės klipą, kuriame realizavo kūrybišką viziją, panaudoję daugybę seksualių įvaizdžių, persipinusių su, atrodo, visiškai iš konteksto iškrentančiais vaizdiniais. Kūrėjai savo darbą vadina meniniu filmu, kurio pabaigoje pasirodo „Coco de Mer“ logotipas.
Tačiau W. Campbellas ir Rankinas nepaprastai didžiuojasi savo kūriniu, kuris pasirodys ne tik internete, bet ir kinuose.
Rankinas, savo portfolio galintis pasigirti daugybe aukščiausios kokybės mados filmų, teigia, kad tai neabejotinai geriausias darbas, kurį jis kada nors yra padaręs.
„Darydamas kažką panašaus, aš kuriu patirtį. Mes pakėlėme reklamą į naują lygį. Į lygį, kuriame žiūrovas mėgaujasi filmu. Žmonės tai vadina turinio marketingu, bet būtent tai jie ir nori matyti“, - sako Rankinas.
W. Campbellas priduria, kad erotika visuomenėje negauna deramo dėmesio, lyginant su kitomis meno šakomis. Taigi šį filmą jie sukūrė, norėdami nustebinti, sujaudinti ir, svarbiausia, padrąsinti žmones giliau pasiknaisioti savo fantazijose.
Prie filmo kūrimo taip pat prisidėjo ir tokios nemažiau garsios reklamos industrijos žvaigždės, kaip Vicky Lawton, Trisha Ward ir Davidas Allainas.