Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ačiū, Leonidai. Malonu, kad ir tu nebėgi paskui modernizmą, kelnes pasiraitęs...
Sąmojus, sąmojus ir užsakoma nesąmonė, ir tvirtybė tęsti. :)
Pagarbiai
Pagarbiai
"Nežinodami, kada juos stebi, jie internalizuoja buvimo stebimam būseną, ir jų elgesys pakinta. Jie nustoja buvę blogi ir grėsmingi. Išverskime blogumo sąvoką, kuria remiasi kontrolė ir jėga, į laisvės kalbą - jie nustoja buvę spontaniški ir laisvi žmonės."
"Tęsimas to, ką pradėjai ir pasirinkai, kas tapo neatsiejama tavo tapatybės dalimi, ir yra individo laisvės bei spontaniškumo pergalė prieš masinį anonimą ir jėgos kultą - šias destruktyvias modernybės jėgas, dėvinčias rėksmingo socialumo kaukes ir mėginančias apsimesti sėkme ir pripažinimu."
"M.Scheleris, vienas iš religijos fenomenologijos grindėjų bei atstovų, yra nustatęs tokį, kaip jis vadina,"esminį dėsnį", būtent: "Kiekviena apibrėžta dvasia tiki arba Dievą, arba stabą". Ji tiki Dievą, kai savam religiniam veiksmui teikia tolygų objektą, būtent, absoliutą; ji tiki stabą, kai šiam veiksmui jį teikia suabsoliutintą reliatyvų dalyką: " valstybę, meną, moterį, pinigą, mokslą ir t.t.", elgdamasi šios reliatyvybės akivaizdoje taip, " tarsi ji būtų Dievas". Norint atitiesti šią iškrypą, reikia , pasak Schelerio, "sudaužyti žmogui stabą, kurį jis pasistatė tarp Dievo ir savęs"; tuomet jam atsivers akys ir jis "savaime grįš prie Dievo idėjos bei tikrovės". Kokiu bet gi būdu būtų galima tokį stabą sudaužyti, vadinasi, parodyti, kad žmogus tiki netikrą Dievą? Tai ne psichologinis klausimas, įvairuojąs pagal kiekvieną asmenį ir todėl nesuvedamas į jokį pastovų atsakymą. Tai filosofinis klausimas, į kurį atsakius, kaip tik ir būtų laimėtas mūsų ieškomasis mastas, turįs atskleisti, kas Dievas, o kas stabas." (A. Maceina. Religijos filosofija).
Gerb. L. Donski, Jums nebereikia tęsti - patirsite vien tik nesėkmes, nes Jūsų filosofija veda į tuštumą. Tikėjimas stabu- Jūsų nesėkmė. Žmogaus laisvės Jūs nesuvokiate, nebeklaidinkite žmonių.Kai žmogų stebi Dievas ,tada žmogus tampa laisvas ir spontaniškas. Kitaip "masinis anonomas ir jėgos kultas " yra neįveikiamas. Tą stabą reikia sudaužyti.
"Tęsimas to, ką pradėjai ir pasirinkai, kas tapo neatsiejama tavo tapatybės dalimi, ir yra individo laisvės bei spontaniškumo pergalė prieš masinį anonimą ir jėgos kultą - šias destruktyvias modernybės jėgas, dėvinčias rėksmingo socialumo kaukes ir mėginančias apsimesti sėkme ir pripažinimu."
"M.Scheleris, vienas iš religijos fenomenologijos grindėjų bei atstovų, yra nustatęs tokį, kaip jis vadina,"esminį dėsnį", būtent: "Kiekviena apibrėžta dvasia tiki arba Dievą, arba stabą". Ji tiki Dievą, kai savam religiniam veiksmui teikia tolygų objektą, būtent, absoliutą; ji tiki stabą, kai šiam veiksmui jį teikia suabsoliutintą reliatyvų dalyką: " valstybę, meną, moterį, pinigą, mokslą ir t.t.", elgdamasi šios reliatyvybės akivaizdoje taip, " tarsi ji būtų Dievas". Norint atitiesti šią iškrypą, reikia , pasak Schelerio, "sudaužyti žmogui stabą, kurį jis pasistatė tarp Dievo ir savęs"; tuomet jam atsivers akys ir jis "savaime grįš prie Dievo idėjos bei tikrovės". Kokiu bet gi būdu būtų galima tokį stabą sudaužyti, vadinasi, parodyti, kad žmogus tiki netikrą Dievą? Tai ne psichologinis klausimas, įvairuojąs pagal kiekvieną asmenį ir todėl nesuvedamas į jokį pastovų atsakymą. Tai filosofinis klausimas, į kurį atsakius, kaip tik ir būtų laimėtas mūsų ieškomasis mastas, turįs atskleisti, kas Dievas, o kas stabas." (A. Maceina. Religijos filosofija).
Gerb. L. Donski, Jums nebereikia tęsti - patirsite vien tik nesėkmes, nes Jūsų filosofija veda į tuštumą. Tikėjimas stabu- Jūsų nesėkmė. Žmogaus laisvės Jūs nesuvokiate, nebeklaidinkite žmonių.Kai žmogų stebi Dievas ,tada žmogus tampa laisvas ir spontaniškas. Kitaip "masinis anonomas ir jėgos kultas " yra neįveikiamas. Tą stabą reikia sudaužyti.
Pagyrimas daktarui Ramanauiskui. JIs vienas idomiausiu komentatoriu.
Taigi, kad įvairūs žinomų praeities politikų , mąstytojų ir kultūrininkų išsireiškimai naudojami ne tose pačiose aplinkybėse, sąlygose, situacijose.Ir teisingai Jūs tą pavadinote "propagandinių burbulų skleidimu". Ir tuo užsiima ne tik L. Donskis... Taip " maišomas" žmonių protas.
Laime, kad atsiranda svarios sazines ir tiesos ieskanciu mastytoju, kaip dr. Jonas Ramanauskas. Kitaip daugeli net gerevaliu, bet menkai orientuotu zmoniu donskis sunkeliais vedziotu. Zinoma, "be pykcio". Aciu, Daktare. kad netylite.
"Ramanauskui Juste 2008-06-22 19:04:15
Profesoriu reiketu priskirti ne prie gyvuliu anot jusu pamastymu ,o prie Dievu. Bent jau as Ji dievinu. O Jus ponas Ramanauskai matyt ne be reikalo vis minite tuos lojancius banderlogus lyg tai butu taikyta Jums. Gal Jus pats save tokiu laikote .Kaip sako vagiui kepure dega."
Kas nori dievina, kas nori analizuoja, kaip kam iseina. Ar mano kepure dega?
Paaiskinu, ka charakterizuoja Leonido Donskio issireiskimas "dziaugsmingai aplojantys banderlogai". Kaip chuligana apibidina jo elgesys, kaip nekulturinga apibudina jo vartojam keiksmazodziai, taip ir Leonida Donski apibudina jo vartojami issireskimai anoniminiu komentatoriu atzvilgiu. As nesu anoniminis, taigi tai mane neliecia, anoniminiu komentatoriu taip pat neliecia, cia yra tik Leonido Donskio kulturos charakteristika, kas kritikuoja, tas banderlogas.... Taigi matu, kad Jus Juste, uz tai ir dievinate Donki....kad jis yra gatves chuligano, naudojancio keiksmazodzius pasekejas!
O del to issireiskimo "Sekme, nesekme ir tvirtybe testi", tai tai gali buti ir geras pasakymas, o gali buti ir labai labai blogas, priklausomai nuo aplikybiu, kuriose jis yra pasakytas. Ar Cercilis issakydamas si sakinuka turejo omenyje aplinkybes, kurios reiskiasi Lietuvoje? Na matyt, kad ne....taigi beatodairiskas taikymas ir lipdymas visokiu issireiskimu Lietuvai, kai aplinkybes yra visai kitokios, yra propagandiniu burbulu skleidimas... kai kas megasta propaganda, tai gal Jus Juste...., man labiau patinka feljetonai....kuriuos mega rasyti mano kolega... ir uz tai kompartorgine ruja ji mego daznai svarstyti!!! O ar ta kompartorgine ruja svarsto L.Donski? Jei nesvarsto, tai ka tai reiskia?
Profesoriu reiketu priskirti ne prie gyvuliu anot jusu pamastymu ,o prie Dievu. Bent jau as Ji dievinu. O Jus ponas Ramanauskai matyt ne be reikalo vis minite tuos lojancius banderlogus lyg tai butu taikyta Jums. Gal Jus pats save tokiu laikote .Kaip sako vagiui kepure dega."
Kas nori dievina, kas nori analizuoja, kaip kam iseina. Ar mano kepure dega?
Paaiskinu, ka charakterizuoja Leonido Donskio issireiskimas "dziaugsmingai aplojantys banderlogai". Kaip chuligana apibidina jo elgesys, kaip nekulturinga apibudina jo vartojam keiksmazodziai, taip ir Leonida Donski apibudina jo vartojami issireskimai anoniminiu komentatoriu atzvilgiu. As nesu anoniminis, taigi tai mane neliecia, anoniminiu komentatoriu taip pat neliecia, cia yra tik Leonido Donskio kulturos charakteristika, kas kritikuoja, tas banderlogas.... Taigi matu, kad Jus Juste, uz tai ir dievinate Donki....kad jis yra gatves chuligano, naudojancio keiksmazodzius pasekejas!
O del to issireiskimo "Sekme, nesekme ir tvirtybe testi", tai tai gali buti ir geras pasakymas, o gali buti ir labai labai blogas, priklausomai nuo aplikybiu, kuriose jis yra pasakytas. Ar Cercilis issakydamas si sakinuka turejo omenyje aplinkybes, kurios reiskiasi Lietuvoje? Na matyt, kad ne....taigi beatodairiskas taikymas ir lipdymas visokiu issireiskimu Lietuvai, kai aplinkybes yra visai kitokios, yra propagandiniu burbulu skleidimas... kai kas megasta propaganda, tai gal Jus Juste...., man labiau patinka feljetonai....kuriuos mega rasyti mano kolega... ir uz tai kompartorgine ruja ji mego daznai svarstyti!!! O ar ta kompartorgine ruja svarsto L.Donski? Jei nesvarsto, tai ka tai reiskia?
Jei zmogus pasirenka elgtis taip, kaip jis mano, jog privalo elgtis, bet tai nera tikrasis jo vidinis noras, tai butent tai sukuria didele vidine itampa, kuri per proto projekcija iesko kaltu uz savojo proto ribu... aplinkoje. Stai ir visa drama.
Tikroji vidine zmogaus valia sutampa su Dievo valia, o Dievo valios vykdymas nesukelia jokios itampos. Meile yra totali. Tik ego meile yra fragmentiska ir pasmerkta. Atstumimas yra taip pat totalus. Atstumus dali, atstumi galimybe suvokti visuma. Sitai galu gale suprato ir bande "isrinktiesiems" isaiskinti ju paciu atstovas, Orwell draugas = Arthur Koestler.
Tikroji vidine zmogaus valia sutampa su Dievo valia, o Dievo valios vykdymas nesukelia jokios itampos. Meile yra totali. Tik ego meile yra fragmentiska ir pasmerkta. Atstumimas yra taip pat totalus. Atstumus dali, atstumi galimybe suvokti visuma. Sitai galu gale suprato ir bande "isrinktiesiems" isaiskinti ju paciu atstovas, Orwell draugas = Arthur Koestler.
paskaityti visada verta tam, kad suzinotum, kodel neverta skaityti:)
Vienintele Dr. Ramanausko klaida, kad jis gaista laika skaitydamas ir analizuodamas Donskio straipsnius. Tuo tarpu, dievinancios personos ju nei skaito nei analizuoja - joms uztenka isankstines nuostatos dievinti ir keliu paaikciojimu: "ah kaip puiku", "kokios protingos mintys"... O paskaityti verta. Cia jus rasite visiskai kita Donski, nei matote per TV. Kas tuos du Donskius skiria? Matomai tas jo minetas "pasirinkimas" vykdyti isipareigojimus, nors jie ir nesiderina su jo sazine.:)
REKLAMA
REKLAMA
Sėkmė, nesėkmė ir tvirtybė tęsti