• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį savaitgalį Estijos „Audru“ trasoje buvo ganėtinai daug įtampos: daug lenktynių, gausus dalyvių skaičius (96 dalyviai) bei begalė surinktų įskaitinių taškų jei ne vienose lenktynėse, tai kitose.
Šeštadienį praūžus trumpųjų distancijų lenktynėms, sekmadienį trasoje karaliavo 555 km (arba keturių valandų) lenktynių dalyviai. Tiesa, jų skaičius nuo praėjusio sezono nepadidėjo, bet kokybė – pakito. Atsinaujinę ir ilgas distancijas važiuoti paruošti visai skirtingi bolidai rikiavosi trasoje: pradedant nuo „Open“ klasėje išvakarėse pirmąją vietą pasiėmusio Radical SR5 automobilio iki praeitą sezoną startavusių „BY-RACING TEAM“ su solidžiai juoda Alfa Romeo 155. Tarp dalyvių – ir Lietuvos automobilių sporte tik pradedanti apšilti padangas ir visai nauju dizainu pasipuošusi Guinetta G50, pilotuojama Ernestos Globytės ir Eugenijaus Misiūros. Tiesa, šeštadienį E.Globytė kartu su šiuo automobiliu „Open“ klasėje užėmė ir antrąją vietą, atsidurdama ant pakylos šalia Arūno Gransko. Panašiai atrodė ir jų startas 555 km lenktynėse: kvalifikacinių važiavimų metu užėmusi 5-ąją vietą, Ernesta netruko pasivyti komandos draugo ir visą valandą šie išskirtinio dizaino automobiliai važiavo pirmaudami. Gaila, E.Misiūros išslydimas iš trasos bei visiškai sudilusios padangos šiek tiek pakoregavo pozicijas.
Smagu trasoje buvo matyti ir „RIMO“ ekipažą, praeitų metų sezoną pradėjusį skausminga avarija. Nors techniniai nesklandumai neleido iškovoti gerų pozicijų, smagu matyti patį ekipažą trasoje.

Šį savaitgalį Estijos „Audru“ trasoje buvo ganėtinai daug įtampos: daug lenktynių, gausus dalyvių skaičius (96 dalyviai) bei begalė surinktų įskaitinių taškų jei ne vienose lenktynėse, tai kitose.
Šeštadienį praūžus trumpųjų distancijų lenktynėms, sekmadienį trasoje karaliavo 555 km (arba keturių valandų) lenktynių dalyviai. Tiesa, jų skaičius nuo praėjusio sezono nepadidėjo, bet kokybė – pakito. Atsinaujinę ir ilgas distancijas važiuoti paruošti visai skirtingi bolidai rikiavosi trasoje: pradedant nuo „Open“ klasėje išvakarėse pirmąją vietą pasiėmusio Radical SR5 automobilio iki praeitą sezoną startavusių „BY-RACING TEAM“ su solidžiai juoda Alfa Romeo 155. Tarp dalyvių – ir Lietuvos automobilių sporte tik pradedanti apšilti padangas ir visai nauju dizainu pasipuošusi Guinetta G50, pilotuojama Ernestos Globytės ir Eugenijaus Misiūros. Tiesa, šeštadienį E.Globytė kartu su šiuo automobiliu „Open“ klasėje užėmė ir antrąją vietą, atsidurdama ant pakylos šalia Arūno Gransko. Panašiai atrodė ir jų startas 555 km lenktynėse: kvalifikacinių važiavimų metu užėmusi 5-ąją vietą, Ernesta netruko pasivyti komandos draugo ir visą valandą šie išskirtinio dizaino automobiliai važiavo pirmaudami. Gaila, E.Misiūros išslydimas iš trasos bei visiškai sudilusios padangos šiek tiek pakoregavo pozicijas.
Smagu trasoje buvo matyti ir „RIMO“ ekipažą, praeitų metų sezoną pradėjusį skausminga avarija. Nors techniniai nesklandumai neleido iškovoti gerų pozicijų, smagu matyti patį ekipažą trasoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ilgos distancijos


Įnirtinga kova vyko tarp dviejų tos pačios klasės atstovų „VITORACING“ ir „ROTOMA RACING“. Tiek vienos, tiek kitos komandos atstovai trasoje – BMW automobiliai („Vitoracing“ – BMW E92 M3 GT2, o „Rotoma Racing“ – kiek kitokio kėbulo bei serijos BMW M3). Atsinaujinę, pakeitę dizainą ir iš geltono BMW patapę baltesniais, „Rotoma Racing“ komandos lenktynininkai Robertas Graudinis ir Mindaugas Boguševičius po truputį greitėdami, tik pačioje lenktynių pabaigoje beveik leidę pajusti pergalės skonį „WILLENBROCK BALTIC“ komandai su VW Golf V automobiliu, „Rotoma Racing“ finišavo antrieji bendroje įskaitoje ir pirmeji savo, A3000+ klasės įskaitoje.
Taigi, pirmasis galingiausiųjų trejetukas atrodė išskirtinai žaviai: pirmoji vieta – „15 min GSR-TELSIU-STATYBA“ komanda su Radical SR5 (X1 klasė), pilotuojamas Arūno Gransko ir Roko Steponavičiaus (jų greičiausiai įveiktas ratas – 01:16,176 min). Antroje vietoje – „Rotoma Racing“ su žaviuoju BMW M3 (A3000+ klasė), trasoje atstovaujama R.Graudinio ir M.Boguševičiaus bei „Willenbrock Baltic“, atstovaujama Kęstučio Binkausko, Karolio Šikšnelio ir Mariaus Masiulio, važiuojančių su VW Golf dyzeliniu kuru varomų automobilių klasėje.
Ketvirtoje pozicijoje bendroje įsakitoje liko „KAUKAS“ komanda su VW Golf (D klasė), toliau – „Vitogracing“, “ASK Automanai” su Honda Integra (klasė A2000), ir dailioji Guinetta GT4 su antruoju komandos „15min-GSR-TELSIU-STATYBA” ekipažu.
Kaip visada, lenktynėse netrūko nieko: nei intrigos, nei greičio, nei gražių, po žiemos sezonų ir praeitų metų įbrėžimų atsigavusių automobilių ar, tuo labiau, greičio. Pirmajam etapui įvykus, belieka laukti antrojo etapo – jo įskaitiniai važiavimai vyks Palangos 1000 km lenktynių metu liepos 19 dieną.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų