• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne veltui automobiliai su universalo kėbulais vadinami universaliais. Jie kaip šveicariškas peilis, galintis pagelbėti kiekvienoje gyvenimiškoje situacijoje.
Per pastaruosius dvidešimt metų universalai pasikeitė neatpažįstamai. Nors šių automobilių kėbulo forma ir funkcija išliko ta pati, tačiau įvairių markių inžinieriai sugebėjo jiems suteikti naujas savybes. Modernūs universalai dabar gali būti komplektuojami su įvairaus galingumo motorais, posūkį gali įveikti neprasčiau nei sportiškas sedanas, o technologijų gausa niekuo nenusileidžia prabangiausiems sedanams.

Ne veltui automobiliai su universalo kėbulais vadinami universaliais. Jie kaip šveicariškas peilis, galintis pagelbėti kiekvienoje gyvenimiškoje situacijoje.
Per pastaruosius dvidešimt metų universalai pasikeitė neatpažįstamai. Nors šių automobilių kėbulo forma ir funkcija išliko ta pati, tačiau įvairių markių inžinieriai sugebėjo jiems suteikti naujas savybes. Modernūs universalai dabar gali būti komplektuojami su įvairaus galingumo motorais, posūkį gali įveikti neprasčiau nei sportiškas sedanas, o technologijų gausa niekuo nenusileidžia prabangiausiems sedanams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW 335i E91 (2)


Štai šis 3 serijos „BMW“ universalas yra pati idealiausia modernaus universalo interpretacija. Nudažytas pilka matine spalva, aprūpintas išraiškingai atrodančiomis kėbulo detalėmis, kurios, beje, buvo pagamintos iš anglies pluošto. Tačiau tai mažytės, bet labai svarbios smulkmenos.

REKLAMA

BMW 335i E91 (3)


Stilingai atrodančių universalų netrūksta net ir Lietuvoje, tačiau vargu ar jie galėtų pasigirti tokiomis pačiomis techninėmis charakteristikomis kaip šis galiūnas. Štai šis trečiukas turi ne ekonomišką dyzelinį motorą, o 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininį agregatą.
Standartinis 3.0 litrų variklis turi pakankamai daug galios, ypač jeigu norite šio motoro teikiamais malonumais džiaugtis kiekvieną mielą dieną. Galinius automobilio ratus suka 3.0 litrų, 6 cilindrų motoras, kuriam kompaniją dabar palaiko dvi didžiulės, o tiksliau - milžiniškos turbinos, kurių slėgis buvo pakeltas net iki 2 barų.
Suporavus dvi turbinas su perprogramuotu variklio valdymo kompiuteriu, nauja išmetimo sistema, naujais purkštukais ir pripratinus variklį vartoti bioetanolį - variklio galią pavyko pakelti net iki 815 arklio galių ir 1024 Nm! Skamba įspūdingai, ar ne?

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų