Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pasaulio ralio čempionate pastaruoju metu dominavo vienos tautybės lenktynininkai - prancūzai. Daugelį metų jokio pasipriešinimo neturėjęs Sebastienas Loebas iškovojo milžinišką kiekį pergalių, kelis čempiono titulus ir tuomet nusprendė savo jėgas išbandyti kitose sporto šakose. Tuo tarpu jo vietą užėmė Sebastienas Ogieris, kuris taip pat pademonstravo puikią formą.
Šiuo metu buvęs pasaulio ralio čempionas, Sebastienas, didžiausią dėmesį skiria bekelės varžyboms, o tiksliau - Dakaro raliui, ir „Pikes Peak“ sprinto varžyboms, kuriose jis jau spėjo pelnyti pergalę ir pagerinti trasos įveikimo rekordą. Vis dėlto, prancūzas vis dar turi silpnybę klasikiniam raliui.
Turėdamas laisvo laiko, prancūzas dalyvauja įvairiose varžybose, kurios jam padeda prasiblaškyti ir išlaikyti aukštą automobilių valdymo techniką. Praėjusį savaitgalį Sebastienas Leobas dalyvavo „Rallye Haute Provence“ ralyje su ne pačiu naujausiu, tačiau laiko patikrintu ir vis dar nemažai parako turinčiu „Peugeot 306 Maxi“.
Savo laiku „Peugeot 306 Maxi“ buvo vienas greičiausių ralio bolidų Europoje. Sverdamas vos 960 kilogramų ir turėdamas 280 arklio galių išvystantį variklį, Sebastienas Leobas parodė, jog svarbiausia ne ūgis, bet smūgis. Prancūzas savo artimiausią konkurentą aplenkė net 33 sekundėmis.
Pasaulio ralio čempionate pastaruoju metu dominavo vienos tautybės lenktynininkai - prancūzai. Daugelį metų jokio pasipriešinimo neturėjęs Sebastienas Loebas iškovojo milžinišką kiekį pergalių, kelis čempiono titulus ir tuomet nusprendė savo jėgas išbandyti kitose sporto šakose. Tuo tarpu jo vietą užėmė Sebastienas Ogieris, kuris taip pat pademonstravo puikią formą.
Šiuo metu buvęs pasaulio ralio čempionas, Sebastienas, didžiausią dėmesį skiria bekelės varžyboms, o tiksliau - Dakaro raliui, ir „Pikes Peak“ sprinto varžyboms, kuriose jis jau spėjo pelnyti pergalę ir pagerinti trasos įveikimo rekordą. Vis dėlto, prancūzas vis dar turi silpnybę klasikiniam raliui.
Turėdamas laisvo laiko, prancūzas dalyvauja įvairiose varžybose, kurios jam padeda prasiblaškyti ir išlaikyti aukštą automobilių valdymo techniką. Praėjusį savaitgalį Sebastienas Leobas dalyvavo „Rallye Haute Provence“ ralyje su ne pačiu naujausiu, tačiau laiko patikrintu ir vis dar nemažai parako turinčiu „Peugeot 306 Maxi“.
Savo laiku „Peugeot 306 Maxi“ buvo vienas greičiausių ralio bolidų Europoje. Sverdamas vos 960 kilogramų ir turėdamas 280 arklio galių išvystantį variklį, Sebastienas Leobas parodė, jog svarbiausia ne ūgis, bet smūgis. Prancūzas savo artimiausią konkurentą aplenkė net 33 sekundėmis.