Penktadienį, liepos 13 d. plačioje interneto erdvėje pasirodė pirmosios „nutekėjusios“ visiškai naujo „Seat Leon“ hečbeko nuotraukos, taigi kaip ir galima tikėtis praėjus keletui dienų oficialius kadrus su informacija pateikė ir patys ispanai. Modelis, kurį matote nuotraukose yra jau trečios kartos „Leon“, kurio pirmas pasirodymas publikai turėtų įvykti šį rudenį Paryžiaus automobilių parodoje. Kompaktiškojo hečbeko pagrindas – naujoji „Volkswagen Group“ modulinė platforma, ant kurios sukonstruotas ir naujos kartos „Audi A3“ modelis.
„Seat Leon“ (nuotr. Gamintojo)
Nuotraukose matomos abi – tiek standartinė, tiek ir sportiškesnė FR versija, išsiskiria gerokai griežtesniu, kampuotesniu dizainu nei apvalainas jo pirmtakas. Pirmosios naujojo „Leon“ stiliaus užuominos buvo pateiktos sportiško „IBE Coupe“ koncepto pavidalu, kuris publikos vertinimui buvo pateiktas praėjusių metų Frankfurto automobilių parodoje.
„Seat Leon“ (nuotr. Gamintojo)
„Seat“ taip pat atsisakė galiniame durelių rėme paslėptų durų rankenėlių ir pakeitė jas įprastinėmis, gali būti, kad tokį sprendimą lėmė ispanų automobilių gamintojo planai išplėsti „Loen“ gamą papildant ją agresyvesnio dizaino trijų durų modeliu, kuris būtų labai panašus į jau minėtą „ICE Coupe“ konceptą, taip pat ir stilingu universalo kėbulu.
Ženklaus skirtumo tarp bazinio ir sportiškesnio FR serijos modelių išorės dizaino nėra, tačiau pastarąją versiją galima identifikuoti pagal kitokio stiliaus buferius ir agresyvesnio charakterio lengvojo lydinio ratlankius.
„Seat Leon“ intejeras (nuotr. Gamintojo)
„Audi A3“ (nuotr. Gamintojo)
Trečios kartos „Leon“ hečbeko viduje randame moderniai atrodantį prietaisų skydą, kuriam detalės taip pat buvo paskolintos iš „Audi A3“. Labiausiai pastebimas dviejų „Volkswagen AG“ modelių panašumas yra į vairuotoją pasuktos centrinės stilius, tiesa, „Seat“ hečbeko viduje jo apdaila yra kiek kitokia.
Variklių gamoje iš pradžių bus du dyzeliniai varikliai, tai 105 AG galią ir 250 Nm sukimo momentą išvystantis 1,6 litro ir 150 AG galią bei 320 Nm sukimo momentą teikianti 2,0 litrų TDI motorai. Gamintojo šių motorų varomos duomenimis „Ecomotive“ versijos su „start-stop“ sistemomis ir energijos rekuperacija sunaudos atitinkamai 3,8 ir 4,0 litrus degalų 100 km.
„Seat Leon FR“ (nuotr. Gamintojo)
Variklių gamą žadama labai greitai plėsti ir jau 2013 m. pradžioje gamą papildys dvi mechaniniu ir turbokompresoriumi aprūpintos benzininio 1,2 litro motoro versijos, išvystančios 86 AG ir 105 AG galią, taip pat analogiškos konstrukcijos 122 AG galios 1,4 litro agregatas ir sportiškiausias gamoje 180 AG galios 1,8 litro TSI motoras. Galiausiai prie dyzelinių variklių kolekcijos prisijungs dvi „rimtesnės“ 1,6 ir 2,0 litrų TDI motorų versijos išvystančios atitinkamai 90 AG ir 184 AG.
„Seat Leon“ (nuotr. Gamintojo)
Priklausomai nuo pasirinkto variklio transmisijų pasiūlą sudarys penkių arba šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės ir pagarsėję šešių ir septynių laipsnių DSG pavarų dėžės su dviem sankabom.