• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai turbūt bus pati įdomiausia ir populiariausia Seat Leon modelio versija Lietuvoje. Jau šių metų rudenį Seat prekybos salonuose pasirodys padidinto pravažumo X-Perience versija, kuri buvo sukurta Leon ST universalo pagrindu. 
Techniškai automobilis bus labai artimas Škoda Octavia Scout. Kadangi abudu universalai naudoją tą pačią platformą, variklius, keturių varomųjų ratų sistemas, skirtumus pamatysite tik eksterjere ir interjere.
Kaip ir čekiškame analoge, taip ir naujame Leon X-Perience bus montuojama keturių varomųjų ratų sistema, kuri priklausomai nuo sukibimo su kelio danga, visą variklio galią siunčia tik į priekinius arba į visus keturis varomuosius ratus.
Įprastai, galia bus siunčiama tik į priekinius ratus, tačiau kai didžiulės automobilio smegenys supras, kad sukibimas su kelio danga yra prastas, į darbą prisijungs ir galiniai ratai.
Palyginus su standartiniu Leon ST universalu, naujoji modifikacija turės 15 milimetrų didesnę prošvaisą ir daugybę iš plastmasės pagamintų detalių, kurių nebus gaila laužyti išvažiavus į lietuviškus laukus.
Galerija : 

Tai turbūt bus pati įdomiausia ir populiariausia Seat Leon modelio versija Lietuvoje. Jau šių metų rudenį Seat prekybos salonuose pasirodys padidinto pravažumo X-Perience versija, kuri buvo sukurta Leon ST universalo pagrindu. 
Techniškai automobilis bus labai artimas Škoda Octavia Scout. Kadangi abudu universalai naudoją tą pačią platformą, variklius, keturių varomųjų ratų sistemas, skirtumus pamatysite tik eksterjere ir interjere.
Kaip ir čekiškame analoge, taip ir naujame Leon X-Perience bus montuojama keturių varomųjų ratų sistema, kuri priklausomai nuo sukibimo su kelio danga, visą variklio galią siunčia tik į priekinius arba į visus keturis varomuosius ratus.
Įprastai, galia bus siunčiama tik į priekinius ratus, tačiau kai didžiulės automobilio smegenys supras, kad sukibimas su kelio danga yra prastas, į darbą prisijungs ir galiniai ratai.
Palyginus su standartiniu Leon ST universalu, naujoji modifikacija turės 15 milimetrų didesnę prošvaisą ir daugybę iš plastmasės pagamintų detalių, kurių nebus gaila laužyti išvažiavus į lietuviškus laukus.
Galerija : 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų