Priekinių varančiųjų ratų pavarą turintis universalas komplektuojamas su 2.0 litrų darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto 280 arklio galių. Nors universalas už hečbeką sveria 45 kilogramais daugiau ir yra šiek tiek ilgesnis, tačiau dėl ilgesnės ratų bazės ir geresnio sukibimo su keliu, „Leon ST Cupra“ Niurburgringą įveikė 0.4 s. greičiau negu „Leon Cupra“ hečbekas. Įspūdinga? Tikrai taip.
„Audi RS4“ iš karaliaus sosto išmetęs profesionalus lenktynininkas Jordi Gene teigia, kad „Leon ST Cupra“ yra stabilesnis ir lengviau valdomas negu „Leon Cupra“ hečbekas. Kodėl?Dėl geresnių automobilio valdymo savybių reikėtų dėkoti ilgesniam kėbului.
Sportiškiausia „Leon Cupra“ versija mūsų šalyje kainuoja nuo 28 tūkst. eurų (280 AG versija).
Jeigu svajojate apie greičiausią universalą pasaulyje, pradėkite ieškoti „Seat“ atstovybės kontaktinio numerio. „Seat Leon ST Cupra“ negali pasigirti įspūdingu maksimaliu greičiu, tačiau jeigu esate vienas iš tų automanų, kuris myli vingiuotus, kvapą gniaužiančius kelio ruožus, tada „Seat Leon ST Cupra“ yra Jūsų svajonių šeimyninis automobilis.
Praktiškoji „Leon“ hečbeko versija sugebėjo Niurburgringo lenktynių trasą įveikti vos per 7 minutes ir 58.12 sekundes. „Seat“ ne tik aplenkė daugybę brangių automobilių, bet ir ir iš karaliaus sosto išvertė „Audi RS4“ universalą, kuriam anksčiau priklausė greičiausio universalo rekordas.
Jeigu svajojate apie greičiausią universalą pasaulyje, pradėkite ieškoti „Seat“ atstovybės kontaktinio numerio. „Seat Leon ST Cupra“ negali pasigirti įspūdingu maksimaliu greičiu, tačiau jeigu esate vienas iš tų automanų, kuris myli vingiuotus, kvapą gniaužiančius kelio ruožus, tada „Seat Leon ST Cupra“ yra Jūsų svajonių šeimyninis automobilis.
Praktiškoji „Leon“ hečbeko versija sugebėjo Niurburgringo lenktynių trasą įveikti vos per 7 minutes ir 58.12 sekundes. „Seat“ ne tik aplenkė daugybę brangių automobilių, bet ir ir iš karaliaus sosto išvertė „Audi RS4“ universalą, kuriam anksčiau priklausė greičiausio universalo rekordas.