Kadangi variklis buvo sumontuotas skersai, reikėjo pagalvoti apie pavarų dėžę, kuri sugebėtų atlaikyti 200 arklio galių. Kadangi Francas Sbarro turėjo pakankamai daug ryšių visoje automobilių industrijoje, jis paskambino „ZF“ kompanijos vadovui ir paklausė kas galėtų tikti penkių cilindrų agregatui. Francas tokio atsakymo nesitikėjo. Vienintelė pavarų dėžė, kuri būtų tikusi šiam skersai sumontuotam motorui - automatinė. Kaip bebūtų keista, bet tą pačią pavarų dėžę naudojo „Saab“ inžinieriai. Penkių bėgių automatinę pavarų dėžė buvo naudojama „9000“ modelyje.
Franco Sbarro fantazijos aukštis siekė vos 120 centimetrų, tačiau pločiu jis prilygo prabangiems automobiliams. „Sbarro Robur“ plotis buvo net 178 centimetrai. Pavyzdžiui, mūsų tautiečių mėgiamos „Audi 100“ plotis buvo 181 centimetras.
Ši Franco futuristiška fantazija būtų patikęs automobilių entuziastams. Vos 800 kilogramų svėręs automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug penkias sekundes, pasiekdavo 220 km/val. maksimalų greitį. Taip pat reikėtų paminėti, kad šis mažylis buvo varomas galiniais ratais ir turėjo didelį galinį spoilerį, kuris priklausomai nuo greičio keisdavo savo padėtį.
Kur šis miesto automobilis pradingo? Fracnas su komanda pagamino tik 3 šio modelio vienetus. Vienas iškeliavo į Franco Sbarro garažą, kitu du slepiasi kažkur Europoje.