„Šis EVO mūsų garaže atsirado prieš maždaug keturis metus. Pastaruosius du metus mes su juo laisvalaikį praleidžiame ne tik garaže, bet lenktynių trasoje. Kaip bebūtų keista, tačiau iš pradžių šią mašiną įsigijo mano tėtis. Nors pagal pirminį planą jis turėjo man padėti įsigyti asmeninį automobilį, tačiau jis nusprendė, kad reikia mašinos, kuria galėtume mėgautis abudu.“
„Nemeluosiu, buvau pats laimingiausias žmogus pasaulyje, kai prie namų išvydau ne Subaru ar BMW, bet mėlynos spalvos Mitsubishi Lancer EVO. Esu vienas iš tų žmonių, kuris apie šią mašiną svajoja kiaurą dieną.“
„Kadangi esu EVO fanatikas, esu ir patobulintų mašinų gerbėjas, tačiau mano tėtis modifikacijoms pasakė griežtą ne. Kadangi, tai buvo ne tik mano, bet ir tėčio automobilis, turėjau paisyti jo norų.“
Kaip gi automobilyje atsirado pirmosios modifikacijos?
„Tėvo prašymas išlaikyti automobilį standartinį prilygo su prašymu nerūkyti. Kad ir kaip norėtum, bet galiausiai vistiek prisidegi cigaretę. Taip pat buvo ir su EVO. Iš pradžių pakeičiau oro filtrą, pridėjau BOV'ą, NGK žvaklaidžius ir ... iš titano pagamintą išmetimo sistemą. Juokingiausia yra tai, kad tėtis išmetimo sistemą pastebėjo tik po kelių savaičių. Patikėkite, jis nebuvo patenkintas.“
„Jeigu neklystu, po maždaug septynių mėnesių, įtikinau tėtį parduoti šitą mašiną man. Jis nepyks ant manęs dėl modifikacijų, o aš galėsiu su EVO daryti ką noriu.“
Modifikacijos... Turėjai kokį nors tikslą?
„Iš pradžių norėjau iš variklio išspausti bent jau 320-340 arklio galių, tačiau planai kaip visada pasikeičia. Po pirmųjų modifikacijų, DYNO stendo rodmenys rodė 370 arklio galių! Tokio galingo agregato man buvo per akis, todėl pradėjau tobulinti savo vairavimo įgūdžius. Kokia prasme turėti galingą mašiną, jeigu nežinai kaip ją kontroliuoti?“
„Šiuo metu EVO motoras išvysto 380 arklio galių, jeigu naudoju 98 rūšies benziną ir daugiau kaip 410 arklio galių, jeigu į benzino baką įpilu bioetanolio.“
Kas laukia ateityje?
„Dabar intensyviai ieškau tinkamų ratlankių, kurie sugebėtų atlaikyti stiprų smūgį. Taip pat noriu šiek tiek platesnių padangų ir patobulinti stabdžių sistemą. Neatmetu galimybės savąjį EVO papuošti agresyviu body kit'u. Tačiau laikas viską sustatys į savo vietas.“
Mod list'as :
Variklis |
TRUST Ti-R Catback |
RALLIART MR bov |
JDM Turbo Inlet Pipe |
GRUPPE M Induction |
PLAZMAMAN Hard Pipe Kit |
WALBRO 255L Fuel Pump |
KELFORD 272 Camshafts (Incl Springs & Retainers) |
PLAZMAMAN Plenum |
PLAZMAMAN Throttle Body 66mm |
SARD Fuel Rail |
TOMEI Camgears |
RALLIART Headbolts |
BBK Full Turbo (Ported) |
ViPEC ECU Board |
TURBOSMART 800 Fuel Reg |
BOSCH 1000CC Injectors |
JM FABRICATIONS Exh Manifold |
CUSTOM Front Pipe |
CUSTOM Dump Pipe |
CUSTOM Cat |
RALLIART Sparks |
M & W CDI12 Coils & Leads |
Exceedy Clutch with Brass Button |
HKS Oil Thermostat |
Važiuoklė |
WHITELINE Roll Centre Adjustment Kit |
WHITELINE Front Heavy Duty Sway Bar |
WHILELINE Rear Strut Brace |
WHILELINE Rear Extra Heavy Duty Sway Bar |
Cusco Lower Center Power Brace |
Cusco Lower Front Center Power Brace |
Cusco Lower Front Side Power Brace |
Cusco Front Member Power Brace |
Cusco Rear Trunk Power Brace |
DMS Top Mounts |
MCA Gold Coilovers |
Interjeras |
DEFI Gauges – Oil Temp & Pressure, Boost |
Gauge Housing |
DEFI Control Unit II |
CLARION 676 DVD Tuner |
Eksterjeras |
MU SECRET CF Vortex |
POWER Aerial |
GT Spec Front Lip |
HKS Kansai Side Skirts |
RALLIART CF Mirrors |
VARIS CF Rear Diffuser |
ADVAN RZ’s 19×9 +25 (Street) |
Adrenaline RE001 245/35/19 |
T1R Titanium Lock Nuts |
Neon Yellow Powder Coated Enkeis (Track) |
Yoko A050 Medium Compound Semis 235/40/17 |
Rexpeed Underskirts |
Rexpeed Do Luck Style Bonnet Vent |
Rexpeed Varis Pillars |
Rexpeed J pannels |
Rexpeed Rear Bumper Ext |
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, savo automobilį, pasidalinti straipsniu ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected] , užpildykite žemiau esančią formą arba tiesiog
https://www.facebook.com/automanas