Palyginus su 2012-aisiais „Officeday“ grupės pardavimai Baltijos šalyse augo 4,6 procentais – nuo 72,5 iki 76 mln. litų. Šiuo metu grupė yra didžiausias biuro prekių tiekėjas Baltijos šalyse. Nepaisant to, jog įmonės vis dar riboja kanceliarines išlaidas, augimą planuojama išlaikyti ir šiemet: tikimasi jog praplėtus siūlomų kategorijų ir prekių skaičių pardavimai padidės penkiais procentais.
Nuo 43,4 mln. litų 2012-aisiais iki 45 mln. litų 2013-aisiais padidėjo ir UAB „Officeday“ pardavimai. Iš jų 39,6 mln. litų gauta parduodant Lietuvoje.
Viskas ko reikia biurui – greitai ir iš vienų rankų
Pasak T. Mačernio, pardavimų augimą lėmė drąsa keistis ir priimti netradicinius sprendimus. Biuro prekes tiekianti įmonė pradėjo siūlyti kavą ir kavos aparatus, švaros priemones, biuro techniką, kompiuterijos prekes bei logistikos paslaugas. „Mūsų koncepcija – visos biure naudojamos prekės turėtų būti gaunamos iš vienų rankų“, – sako T. Mačernis – „taip pavyksta susiaurinti tiekėjų ratą, o išnaudojant mąsto ekonomiją galimą pasiūlyti geresnes kainas“.
Pastebima, kad visose Baltijos šalyse dirbančios įmonės renkasi vieną tiekėją visam regionui. Tokioms organizacijoms ypač patogu pirkti iš „Officeday“ – vienintelio biuro prekių pardavėjo siūlančio identišką aptarnavimą (vienodą asortimentą, pristatymą kitą darbo dieną, vieną el.parduotuvę ir pan.) visose trijose šalyse.
„Siekiame plėstis ir toliau“, – sako T. Mačernis. 2013-aisiais pasirašyta strateginės partnerystės sutartis su didžiausiu biuro prekių tiekėju Europoje „Lyreco“. „Šiuo metu turime daugiau nei 20 bendrų klientų, tarptautinių įmonių, kurias „Officeday“ aptarnauja Baltijos šalyse, o „Lyreco“ visame pasaulyje.
Naujos technologijos – patogesniam aptarnavimui
2013-aisiais ir toliau investuota į IT sprendimus, padedančius lanksčiau ir tiksliau aptarnauti klientus: nuo šiol „Officeday“ prekės gali būti pristatomos į Lietuvos pašto Express paštomatus ir pašto skyrius, atsiskaityti galima per visų bankų „bank-link“ sistemas. Nors bendras klaidų skaičius 2013-aisiais buvo mažesnis už 1 procentą nuo visų užsakymų, rūpinamasi ir klientų nuomone: įdiegta nauja skundų registravimo sistema, leidžianti tiksliai išmatuoti bendrą serviso klaidų skaičių.
„Itin rūpinamės ir mūsų elektronine parduotuve: įmonės gali pilnai administruoti ir kontroliuoti išlaidas, sukurti savo pirkimų sistemą. Padvigubėjo ir parduotuvės asortimentas“, – pasakoja „Officeday“ generalinis direktorius.
Negalima orientuotis tik į mažą kainą
2013-aisiais „Officeday“ pasitraukė iš kanceliarijos dalies Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) sistemoje. „Manome, jog esant vieninteliam mažiausios kainos kriterijui neįmanoma užtikrinti deramos paslaugų ir prekių kokybės“, – tvirtina T. Mačernis, – „Mūsų netenkina, jog visiškai nevertinami įvairūs mažavertėms, bet plataus asortimento sutartims, svarbūs kriterijai, tokie kaip greitas pristatymas ar kelių prekių grupių tiekimo galimybė“.
Pasak jo, susirūpinimą turėtų kelti ir tai, kad šiuo metu tarp CPO kanceliarinių prekių tiekėjų nėra keturių-penkių didžiausių biuro prekių rinkos žaidėjų. Čia liko tik trys smulkios, į valstybinį sektorių orientuotos įmonės.