Savanorių prospekte neliks kairiųjų posūkių
Eismo spūstys ir dažnos avarijos – tai dvi pagrindinės priežastys, dėl kurių artimiausiu metu Savanorių prospekte nebeliks daugelio kairiųjų posūkių į kiemus ir privačias teritorijas. Jie bus perkelti į sankryžas, jose įrengiant papildomas lėtėjimo juostas. Šią savaitę pradėti pirmieji darbai Savanorių prospekto atkarpoje tarp Aukštaičių ir K. Petrausko gatvių. Vėliau darbininkai persikels į ruožą, esantį tarp K. Petrausko gatvės ir Taikos prospekto. „Savanorių prospektą galima padalinti į dvi dalis – plačiąją ir siaurąją. Nuo Pramonės prospekto iki Tvirtoves alėjos turime po tris eismo juostas, o nuo Tvirtovės alėjos iki Laisvės alėjos - po dvi. Jeigu automobiliai sustoja atlikti kairįjį posūkį ženkliai, sumažėja gatvės pralaidumas. Tai reiškia, kur yra trys eismo juostos, lieka dvi, o kur yra dvi, lieka viena. Spūstys itin akivaizdžiai matosi rytinio ir vakarinio piko metu“, - aiškino Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas. Pasak D. Česnausko, kita priežastis, kodėl naikinami kairieji posūkiai – dažnos automobilių avarijos. Nors paprastai eismo įvykiuose nukenčia tik transporto priemonės, tačiau dėl to formuojasi didžiuliai kamščiai. „Savanorių prospektas pasižymi dideliu avaringumu. Čia nustatyta daugiausiai „juodųjų dėmių“. Nemažą dalį avarijų sukelia staigiai stabdantys ir į kairę bandantys pasukti vairuotojai. Todėl mūsų tikslas didinti prospekto pralaidumą naikinat didžiąją dalį kairiųjų posūkių, vedančių į daugiabučių kiemus ar įmonių teritorijas. Šiam sprendimui pritaria tiek policijos pareigūnai, tiek ir Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija“, - kalbėjo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Eismo spūstys ir dažnos avarijos – tai dvi pagrindinės priežastys, dėl kurių artimiausiu metu Savanorių prospekte nebeliks daugelio kairiųjų posūkių į kiemus ir privačias teritorijas. Jie bus perkelti į sankryžas, jose įrengiant papildomas lėtėjimo juostas. Šią savaitę pradėti pirmieji darbai Savanorių prospekto atkarpoje tarp Aukštaičių ir K. Petrausko gatvių. Vėliau darbininkai persikels į ruožą, esantį tarp K. Petrausko gatvės ir Taikos prospekto. „Savanorių prospektą galima padalinti į dvi dalis – plačiąją ir siaurąją. Nuo Pramonės prospekto iki Tvirtoves alėjos turime po tris eismo juostas, o nuo Tvirtovės alėjos iki Laisvės alėjos - po dvi. Jeigu automobiliai sustoja atlikti kairįjį posūkį ženkliai, sumažėja gatvės pralaidumas. Tai reiškia, kur yra trys eismo juostos, lieka dvi, o kur yra dvi, lieka viena. Spūstys itin akivaizdžiai matosi rytinio ir vakarinio piko metu“, - aiškino Kauno kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas. Pasak D. Česnausko, kita priežastis, kodėl naikinami kairieji posūkiai – dažnos automobilių avarijos. Nors paprastai eismo įvykiuose nukenčia tik transporto priemonės, tačiau dėl to formuojasi didžiuliai kamščiai. „Savanorių prospektas pasižymi dideliu avaringumu. Čia nustatyta daugiausiai „juodųjų dėmių“. Nemažą dalį avarijų sukelia staigiai stabdantys ir į kairę bandantys pasukti vairuotojai. Todėl mūsų tikslas didinti prospekto pralaidumą naikinat didžiąją dalį kairiųjų posūkių, vedančių į daugiabučių kiemus ar įmonių teritorijas. Šiam sprendimui pritaria tiek policijos pareigūnai, tiek ir Kauno miesto savivaldybės Eismo saugumo komisija“, - kalbėjo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.