Dar prieš nepilną mėnesį, dalyvius apskriejo žinia, kad sezono pradžia bus kiek kitokia: dėl gaisro „Hankook“ gamykloje, padangų resursai tapo kritiniai ir pirmosioms lenktynėms artėjant čia laukė netikėti pokyčiai, paveikę ištvermės lenktynių dalyvius. Bet ir tokie nesklandumai, organizatorių atstovo Andžio Meilando teigimu, laukimo ir džiaugsmo, artėjant pirmosioms sezono lenktynėms, nesumažino: „Kiekvienas
naujas sezonas pasitinkamas su daug entuziazmo, planavimo ir pasiruošimo. Pastaruosius jausmus visad papildo dėkingumas ištikimiesiems dalyviams bei džiaugsmas dėl naujų pavardžių dalyvių sąrašuose. Mes tikrai tikime, kad, nepaisant „Hankook“ krizės, naujasis Baltijos šalių čempionato sezonas visiems bus sėkmingas ir smagus.“
„BEC 6H” čempionate, dalyvių kiekio trūkumą kompensuoja kokybė, kurią užtikrina įspūdinga šios lenktynių serijos naujokų technika. Didžiausią intrigą kuria „ES Motorsport by AMG Customer Racing Team“ komanda, starto rikiuotę papildanti „Mercedes Benz AMG GT3 Evo” automobiliu. Jos pagrindinės konkurentės – net kelios komandos, ginkluotos „Porsche“ gamintojo technika. Tarp jų – „
Juta Racing“, „
Porsche Club Lithuania“, naująjį gražuolį įsigijusi „Čapkauskas autocentras“ komanda bei prie galingesniųjų prisijungusi „Audosta by KTK Racing“. Išskirtinį perlą šioms lenktynėms pristatys ir „
GSR Motorsport“ komanda su Ernesta Globyte priešakyje. Jau prieš keletą sezonų anglų gamintojo „Ginetta“ bolidą išmėginusi sportininkė lenktynių mėgėjams pristatys naująją „Ginetta G56”. Smagus miksas laukia ir dyzelinių automobilių klasėje, kur tarpusavyje kovos lietuviai „Cust LT Racing“, „Dvaras Racing“ bei Suomijos „Special Stage“ komanda.
Didžiausio dalyvių skaičiaus sulaukianti ir pati įspūdingiausia konkurencijos prasme „BMW 325 Cup“ klasė jau sulaukė daugiau, kaip 40 registracijų važiavimams, o praeitų sezonų čempionai – Valteris Zviedris ir Karolis Jovaiša šiais metais varžysis kitur. Taigi, čia – ir daug intrigos, ir nežinomųjų. Laukia išties įspūdingos lenktynės, ypač žinant, kad greitieji sportininkai, kaip kad „BTC3“ lyderiai Aurimas Mištautas bei Izidorius Paukštys planuoja startuoti būtent čia. Jų gretas papildė ir kitų šalių sportininkai, suvilioti „BMW 325 Cup” kovų ir intrigų.
„Baltic Touring Cars“ klasėse – ženklūs ir įdomūs pokyčiai. Tomas Jatkevičius, įsigijęs čempionišką Aurimo Mištauto „BMW“, persikėlė iš „BTC1” klasės į „BTC3”. Jam teks susigrumti su senbuviais Justu Gudavičiumi, Artūru Kliobavičiumi ir serijos naujoku Vaidu Budriu. „BTC2” klasės čempionas Atis Veismanis, persikeldamas į „BMW 325 Cup”, palieka laisvą sostą čia, o kandidatų – ne vienas ir ne du: nuo Estijos greitųjų sportininkų, iki lietuvaičių.
Kaip ir visad, „GT“ bei „TC4” klasės – nenuvilia. Starto rikiuotėje – Jyrkis Peltola su „Chevrolet Corvette“, Turo Levaneno „Porsche GT3 Cup”, Tuomo Kivisto „Chevrolet Camaro“, jau aptartasis lietuvių „MB GT3 AMG”, Audrius Stasiulevičius su „Porsche“, Gediminas Baksys ir jo „Nissan 180 SX”.
Dviejų valandų „Nankang Endurance Academy“ serija dar laukia galutinio, nuolat pilnėjančio dalyvių sąrašo. Tendencijos rodo, kad čia starto rikiuotėje niekuomet nebūna mažiau, nei 20 komandų. Tarp jau užsiregistravusių – ir lenktynių senbuviai, ir naujai suburtos komandos.
Pokyčių daug visose įskaitose, serijose ir komandose, tad panašu, kad organizatorių pažadai apie smagias ir intriguojančias pirmąsias sezono lenktynes – ne iš piršto laužti. Deja, apie lenktynių eigą sportininkai galės žinoti nebent būdami trasoje ar tiesiogiai stebėdami lenktynių rezultatus ir organizatorių pranešimus socialiniuose tinkluose: tiesioginės šių varžybų transliacijos nebus.