Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šveicarijoje įsikūrusi Formulės 1 komanda šiemet neiškovojo ne vieno taško. Tačiau, tai nėra didžiausia bėda. Finansinių sunkumų turinti komanda nesiruošia ieškoti naujo variklio tiekėjo ir išliks ištikima Ferrari.
Komandos vadovas Monisha Kaltenbornas pripažino, kad Ferrari jėgainė turi nemažai problemų ir jį labiausiai įtakoja šių metų sezono rezultatus.
„Variklis yra problematiškiausias komponentas, kuris mums kiša koją, tačiau mes nenuleisime rankų ir toliau dirbsime su Ferrari“, - pridūrė Monisha Kaltenbornas.
„Apkaltinti kitus visada yra lengviausia. Turime patys surasti išeitį kaip pagerinti mūsų rezultatus.“
Kadangi variklis yra vienas svarbiausių komponentų, Sauber kantrybė gali labai greitai išsekti. Daugelis neoficialių šaltinių teigia, kad Sauber itališką motorą iškeis tą pačią minutę, kai Honda oficialiai sugrįš į Formulę 1.
Šveicarijoje įsikūrusi Formulės 1 komanda šiemet neiškovojo ne vieno taško. Tačiau, tai nėra didžiausia bėda. Finansinių sunkumų turinti komanda nesiruošia ieškoti naujo variklio tiekėjo ir išliks ištikima Ferrari.
Komandos vadovas Monisha Kaltenbornas pripažino, kad Ferrari jėgainė turi nemažai problemų ir jį labiausiai įtakoja šių metų sezono rezultatus.
„Variklis yra problematiškiausias komponentas, kuris mums kiša koją, tačiau mes nenuleisime rankų ir toliau dirbsime su Ferrari“, - pridūrė Monisha Kaltenbornas.
„Apkaltinti kitus visada yra lengviausia. Turime patys surasti išeitį kaip pagerinti mūsų rezultatus.“
Kadangi variklis yra vienas svarbiausių komponentų, Sauber kantrybė gali labai greitai išsekti. Daugelis neoficialių šaltinių teigia, kad Sauber itališką motorą iškeis tą pačią minutę, kai Honda oficialiai sugrįš į Formulę 1.