Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Stebint visa ta reforma, nelabai suprantu kokio rezultato tikimasi pasiekti. Stambinant mokyklas, galbut susitaupo truputi lesu, bet taip pat atsiranda ir papildomu islaidu, tokiu kaip moksleiviu veziojimas, kas irgi gali siekti apie 10 euru dienai vienam moksleiviui. Tai jeigu dar nezinom, kokiu rezultatu pasieksim su reforma, tikrai zinom, kad patirsim nemazai islaidu. Jeigu mokykla negali pritraukti tam tikros srities pedagogu, galetu bandyti daryti jungtines nuotolines pamokas. Tokioms pamokoms reiketu priziurincio pedagogo padejojo, kuris gelbetu mokiniams suprasti destoma dalyka, bet uzsienyje pedagogo padejejais dazniausiai dirba studentai kurie susipazysta su busimu darbu. Finansiskai gautusi tas pats, tik maziau laiko ir degalu svaistymo.
Pirmasis sistemos kūrimo iniciatorius parodęs iniciatyvą Utenoje pasirodo vis dar yra švietimo ministerijos mokyklų veiklos skyriaus vedėjas. Bet va atsakomybės prisiimti nenori deleguodamas jas savivaldybėms.O kiek tose savivaldybėse yra žmonių iš viso išmanančių švietimo reikalus.
REKLAMA
REKLAMA
Sarafinas apie mokyklų tinklo pertvarką: tai jau nebepaaiškinama