Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Valdžia skatina sėsti prie elektromobilių, bet jų draudimas tik išsilaikiusiems teises yra nežmoniškas - nuo 700 EUR už 2013 metų Nissan Leaf metams, 2015 metų VW eGolf 850 EUR kainuoja metams. Tai ką jau kalbėti apie didesnius ir toliau nuvažiuojančius elektromobilius. Mažinkite draudimo kainą, kad nereiktų už 2000 metų VW Golf 1.8l susimokėti varganų 150 EUR metams. Žinau, kad automobiliai labai skiriasi, bet dauguma tokių jaunuolių dirba taip pat kaip ir aš ir norėtų naujo automobilio kurį galėtų paimti, kad ir lizingu. Raskit kitokių būdų žmonės ištraukti iš benzininių ir dyzelinių automobilių
Lietuvi kiek dar leisi būti žeminamas....
Būtent kad iš Lietuvos žmonių kaip iš teliuku ką nori ta atima. Čia reik sukylimo gero,, kad darbus žmonės stabdyti savaitei kokiai, streikus kelt, mitingus, kad pagaliau pamatytų ir paprastų žmonių norus.
Tegu mažiau vagia,sisimažina seimo narių ir jų patarėjų skaičių ir surtaupys tuos milijonus
Daunui sapokai nedasove i jo kiaura galva,jog automobilio registravimas netersia,kadangi tersia to automobilio naudojimas o ne registravimas! Cia lomonosovu reikia buti,jog suprasti kad ikuro kaina iskaiciavus tarsos mokesti,tai toks mokestis tiesiogiai butu susietas su realia tarsa o ne lempinem nesamonem??? Bet mes turim sapoka,kuriam bliad tarsa didziausia atsiranda automobili registruojant o ne juo vaziuojant! Kaip tokie debilai i valdzia patenka?....
Valdžiažmogiams reikia pinigų, juk neimsi pinigų iš nusikaltėlių ir kontrabandininkų kuriuos seimas stoguoja, todėl pinigus galima paimti iš Lietuvos žmonių, kurių negina nei teismai ir kurie seimūnams reikalingi tik vieną kartą per 5 metus kai vyksta rinkimai.
REKLAMA
REKLAMA
Šapoka nuomonės nekeičia: pateiktas mokesčių procesas dėl taršių automobilių nesibaigs