Vos tik horizonte išvydome šį „EVO“, sau mintyse pasakėme - OHO. Akys išsprogsta ne tik dėl pačio modelio, bet ir dėl jo autentiškumo. Nors „EVO“ dažniausiai perkamas tam, kad vėliau jį būtų galima modifikuoti, tačiau Jonas pasirinko kitokį kelią.
Per savo gyvenimą, šio dailaus „EVO“ savininkas turėjo ne vieną įspūdingą automobilį. Vienas iš jų buvo pakankamai retas „BMW M535“. Šis modelis buvo vienu laipteliu žemiau negu legendinis „BMW M5“! Variklis, važiuoklė ir kiti komponentai buvo sukurti „BMW Motorsport“ divizijos. Tačiau kitaip negu legendinis „M5“, kuris buvo surenkamas rankomis, Jono garaže stovėjęs „M535“ buvo gaminamas lygiagrečiai su įprastais penktos serijos „BMW“.
Šiuo metu Jono dėmesiu džiaugiasi ketvirtos evoliucijos „Lancer“, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas 1996 metais. Palyginus su ankstesniais modeliais, ketvirtuko variklis buvo pasuktas 180 laipsnių dėl geresnio svorio balanso.
Po variklio gaubtu slepiasi dviejų litrų, 280 arklio galių ir 330 NM sukimo momentą išvystantis variklis. Tai buvo pirmoji „Lancer“ evoliucija, kurios variklis išvystė 280 arklio galių.
„Mitsubishi“ per pakankamai trumpą laiką pardavė net dešimt tūkstančių šio modelio vienetų.
Kaip šis „EVO“ atsirado pas Joną garaže? Priežastis paprastas. Jono kolega įsigijo antros evoliucijos „Lancerį“, kuris iškart jį sužavėjo. Jonui suveikė automaniškas instinktas - „Aš ir noriu kažko panašaus“.
Po pakankamai ilgų paieškų, pavyko surasti egzempliorių, kuris prašėsi kosmetinio remonto, tačiau techniniai modelio agregatai buvo puikios būklės.
Kėbulo restauracija užtruko septynis mėnesius. Kodėl taip ilgai? Prie automobilio Jonas prieidavo tik savaitgaliais ir visus darbus darėsi pats.
Pagrindinė priežastis, kodėl Jonas džiaugiasi šiuo „EVO“ - praktiškumas ir pajėgumas. Aišku, modernūs konkurentai yra greitesni ir komfortiškesni, tačiau ketvirtukas turi vieną išskirtinį dalyką - charizma.
Šiais laikais nieko nenustebinsi sedanu, kurio ratus suka 280 arklio galių išvystantis motoras, tačiau sugrįžkime į 1996 metus. Juk tai buvo tikra raketa.
Pokalbio pabaigoje Jonas prasitaria, kad svajoja apie „Toyota GT86“. Ateityje jis norėtų šį „EVO“ iškeisti į naująjį „Toyota“ sportišką kupė, kuris puikiai atliktų kasdieninio automobilio pareigas. Greitas, nuostabiai valdomas, o kuro sąnaudos - priimtinos.