Pietų Korėjos elektronikos gigantas „Samsung Electronics“, „DigiTimes“ teigimu, užima 45 proc. Europos išmaniųjų telefonų rinkos ir lenkia tokius gerai žinomus prekės ženklus kaip, pavyzdžiui, „Nokia“. Pasaulinė „Samsung“ šios rinkos dalis ne tokia žymi ir sudaro 30 procentų.
Lyderystė Europos rinkos „Samsung“ teko po to, kai II ketvirtyje debiutavo jos išmanusis telefonas – flagmanas „Galaxy S III“. Be to, kompanija tapo lyderiu kiekvienoje kainų kategorijoje.
Tuo pačiu metu operacinės sistemos „Android“, kuri įdiegta daugumoje „Samsung“ telefonų, rinkos dalis Europoje pasiekė 65 proc., o JAV – susitraukė. Ši programinė platforma didžiausią populiarumą pasiekė Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir Ispanijoje. Visose rinkose, kur pirmauja „Android“, jos dalis sudaro ne mažiau, kaip 50 procentų.
„Samsung“ rinkos plėtra gana glaudžiai susijusi su kitų kompanijų, tokių kaip HTC, LG, „Sony“, „Huawei“ ir ZTE, nesėkmėmis šiame segmente. Taivaniečių OEM kompanijos pažymi, jog paklausa Europos rinkoje auga tikrai apgailėtinais tempais, tokiu būdų, konkurencija čia tik stiprėja. Ir jei Samsung tokia padėtis daro teigiamą įtaką, tai kitos kompanijos stebi tik blogėjančius rezultatus.
Iš penkių pirmaujančių Europos išmaniųjų telefonų tiekėjų Apple užima tik 14,4 proc. rinkos dalies, o tai susiję su gana silpnu kompanijos iš Kupertino bendravimu su vietos mobiliojo ryšio operatoriais. Šiaurės rytų Europos regiono vartotojai, kurie turi įsigiję „iPhone“, priversti taikstytis su ribotu techninio aptarnavimo lygiu. Savo ruožtu, šios klaidos stengiasi nedaryti „Samsung“, kuri būtent savo strategijos dėka pirmauja išmaniųjų telefonų tiekėjų reitinge.